ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

بررسی علت نقص تولید خودروهای ایران خودرو کرمانشاه

ماجرای نقص خودروهای تولیدی در میان خودروسازان مختلف همچنان ادامه دارد و افکار عمومی نیز تاکنون در مورد غیر عمدی بودن نقص این خودروها قانع نشده اند. در رابطه با آخرین خودروهای نقص تولید در ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

ماجرای نقص خودروهای تولیدی در میان خودروسازان مختلف همچنان ادامه دارد و افکار عمومی نیز تاکنون در مورد غیر عمدی بودن نقص این خودروها قانع نشده اند. در رابطه با آخرین خودروهای نقص تولید در استان کرمانشاه، جودکی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از بازدید مجدد از کارخانه ایران خودرو کرمانشاه خبر داد و گفت: به نظر نمی‌رسد این کارخانه احتکار خودرو انجام داده باشد و خودروهایی که در پارکینگ وجود دارد واقعا کسری قطعه دارند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه تعدادی خودرو در پارکینگ ایران خودرو کرمانشاه پارک است، گفت: با حضور تعمیرکاران به صورت رندوم از تعدادی خودرو که کسری قطعه داشتند بازرسی به‌ عمل آمده است.جودکی در این بازدید ورودی و خروجی قطعات خودرو، چگونگی پیگیری کسری قطعات از سوی ایران خودرو، آمار تولید و تجاری سازی روزانه خودروها و ... دوباره بررسی شد.
او اظهار کرد: کارشناسان و مکانیک ‌هایی که همراه ما بودند نیز کمبود قطعات را در خودروهای موجود در انبار ایران خودرو کرمانشاه را بررسی و تایید کردند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: هرچند این اداره کل به‌صورت روزانه تولیدات کارخانه را رصد خواهد کرد ولی امروز بیش از هر زمان دیگری کنترل نابسامانی بازار نیازمند حضور پررنگ نهادهای نظارتی و همدلی و همراهی مردم برای ساماندهی بازار است.ایران خودرو کرمانشاهوى با بیان اینکه خودروهای موجود در پارکینگ ایران خودرو کرمانشاه واقعا کمبود قطعه داشتند، افزود: بعید است خودروسازی کرمانشاه احتکار انجام داده باشد و عدم عرضه خودروها به دلیل کمبود قطعه است.
جودکی با بیان اینکه به محض تامین قطعات خودروها وارد بازار می‌شود، عنوان کرد: طی سه، چهار روز اخیر حدود 400 دستگاه خودرو که کمبود قطعه آنها برطرف شده وارد بازار شده است.
معاون ایران خودرو کرمانشاه نیز در این بازرسی گفت: روزانه 80 تا 100 خودرو تجاری سازی می‌ شود و این واحد درخواست کسری قطعاتی از قبیل ایربگ، جعبه الکترونیکی، رادیو پخش، جعبه فیوز را به‌ صورت مکتوب و مستند به کارخانه مرکزی ارسال کرده است ولی شرکت ‌های سازنده قطعات به‌ دلایل مختلف از ارسال قطعه امتناع کرده‌ اند و  امروز 7423 قطعه کسری برای 1488 خودروی تولیدی وجود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی