ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایرباد وان پلاس
تکنولوژی

وان پلاس از یک ایرباد USB-C رونمایی کرد

کمپانی وان پلاس خود را برای رونمایی از موبایل پرچمدار جدیدش در ماه آتی آماده می کند و حالا مشخص شده که در کنار آن شاهد عرضه نسل جدید ایربادهای این شرکت نیز خواهیم بود. ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

کمپانی وان پلاس خود را برای رونمایی از موبایل پرچمدار جدیدش در ماه آتی آماده می کند و حالا مشخص شده که در کنار آن شاهد عرضه نسل جدید ایربادهای این شرکت نیز خواهیم بود.

ایرباد جدید که Type-C Bullets نام دارد جایگزین Bullets V2 شده و مهم ترین تغییر آن را می توان جایگزینی کانکتور ۳.۵ میلی متری با USB-C به حساب آورد.

به گفته کمپانی سازنده کیفیت صدا نسبت به نسخه قبلی به مراتب افزایش پیدا کرده است. DAC یا مبدل صدای دیجیتال به آنالوگ که یکی از بخش های ضروری در دستگاه های پخش صدا به شمار می آید با همکاری Ciruss Logic پیاده سازی شده و مزایایی نظیر محدوده دینامیکی بالاتر، کف نویز پایین تر و اتلاف حداقلی کیفیت را به ارمغان آورده است. این موارد در نهایت به تجربه شنیداری شفاف تر، بیس قدرتمندتر و جزییات با حداقل نویز خواهد شد. ایرباد وان پلاس

وان پلاس برای افزایش دوام Type-C Bullets در سیم ایرفون از الیاف آرامید بهره برده که آنها در برابر کشش مقاوم تر می سازد.

از نظر ظاهری ایرباد وان پلاس شباهت زیادی به نسخه قبلی داشته و حداقل یکی از رنگ های آن مشکی خواهد بود. وان پلاس مدعی شده که به جنبه های زیبایی شناسی و راحتی ایرباد اهمیت زیادی داده که در نهایت به آسایش کاربر حتی در طول چندین ساعت استفاده مداوم کمک خواهد کرد.

Type-C Bullets فعلا در دسترس خریداران قرار داده نشده اما در کنار موبایل وان پلاس 6T و با قیمت ۱۹.۹۵ دلار عرضه خواهد شد. این گوشی قرار بود آبان ماه معرفی شود اما آخرین گزارش ها و از جمله پوستر مرموز کمپانی چینی حاکی از معرفی آن در ماه آینده هستند. این موبایل در کنار قابلیت بازگشایی قفل با شناسایی چهره، به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر نیز مجهز بوده و نسبت به مدل قبلی 0.45 میلیمتر قطورتر خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی