ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر واحد موبایل سامسونگ از تغییر بنیادی در طراحی گلکسی اس 10 می‌گوید

چند وقتی است که شایعات زیادی درباره‌ی تغییرات ایجاد شده در سری گلکسی اس 10 مطرح می‌شود اما اکنون مدیر واحد بخش موبایل سامسونگ رسماً تایید کرده که تغییراتی اساسی در زبان طراحی تلفن‌های هوشمند ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

چند وقتی است که شایعات زیادی درباره‌ی تغییرات ایجاد شده در سری گلکسی اس 10 مطرح می‌شود اما اکنون مدیر واحد بخش موبایل سامسونگ رسماً تایید کرده که تغییراتی اساسی در زبان طراحی تلفن‌های هوشمند سامسونگ ایجاد خواهد شد.

«دی جی کو» هفته‌ی گذشته در گفتگو با رسانه‌های چینی عنوان نمود که در طراحی پرچمداران بعدی سامسونگ تغییرات زیادی ایجاد خواهد شد. بدین ترتیب سال ۲۰۱۹ میلادی با موبایل‌هایی مواجه خواهیم شد که از لحاظ ظاهری کاملاً با سری گلکسی اس 9 و نوت 9 تفاوت خواهند داشت. با این وجود مدیر واحد موبایل سامسونگ جزییات دیگری درباره‌ی این تغییرات ارائه نکرده و برای مشاهده‌ی آن‌ها باید تا زمان معرفی پرچمداران بعدی سامسونگ صبر کنیم.

علاوه بر این کو تایید نموده سامسونگ انتخاب های بسیار جذاب تری نسبت به هواوی در اختیار کاربرانش قرار خواهد داد. طبق گزارشات، سامسونگ در نظر دارد تلفن هوشمند جدید خود را با ۵ رنگ متنوع به تولید برساند. علاوه بر این به نظر می رسد این پایان کار سامسونگ نخواهد بود و غول کره‌ای اهداف دیگری نیز در سر می پروراند.

هنوز به طور قطع مشخص نیست که آیا سامسونگ می خواهد در بین رنگ هایی که ارائه می کند، حالت متغیری که هواوی در P20 پرو از آن استفاده کرد، بهره ببرد یا خیر. اما به نظر می رسد سامسونگ در این زمینه قصد دارد مسیری کاملاً متفاوت نسبت به هواوی طی کند و به دنبال کپی برداری از شرکت چینی نیست.

همچنین رسانه های کره‌ای گزارش داده‌اند که زیر شنل پرچمداران گلکسی اس 10 حداکثر ۵ سنسور دوربین قرار خواهد گرفت. به تازگی منابعی آگاه از صنعت کره جنوبی مدعی شده‌اند که گلکسی اس 10 در سه مدل عرضه خواهد شد؛ یک مدل استاندارد که از دوربین اصلی دوگانه در کنار یک دوربین سلفی بهره خواهد برد.

مدلی دیگر که پریمیوم محصوب می شود و به دوربین اصلی سه گانه در کنار دوربین سلفی تکی مجهز خواهد شد. اما در نهایت یک مدل فوق پریمیوم با 5 دوربین روانه بازارها می شود که از دوربین سه گانه اصلی در کنار دوربین دوگانه سلفی بهره می‌برد. این تعداد ماژول دوربین احتمالاً موجب می شود سامسونگ دست به دامن شرکت های دیگر برای تولید ماژول های دوربین شود.

با این وجود همگی این موبایل‌ها از یک چیپست مشابه یعنی اگزینوس 9820 بهره خواهند برد. پیش از این گمانه زنی هایی در مورد حسگر اثر انگشت گلکسی اس 10 منتشر شده بود. به نظر می رسد شرکت کره ای قصد دارد برای گوشی پرچمدار آتی خود از حسگری تعبیه شده در زیر نمایشگر بهره ببرد که پیشرفته ترین در زمان عرضه خواهد بود.

 

تماشا کنید: استفاده از واقعیت ترکیبی برای نمایش قدرت طوفان فلورنس

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • dariush eghbali
    dariush eghbali | ۲۵ شهریور ۱۳۹۷

    خودتونمودی...

مطالب پیشنهادی