ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوشی Huawei Mate 20
تکنولوژی

رزولوشن گوشی های هواوی میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو مشخص شد [بروزرسانی]

علی رغم استفاده‌ی بسیاری از شرکت ها از رزولوشن QHD، سال هاست که تلفن های هوشمند پرچم دار هواوی و سونی از نمایشگر های فول اچ دی استفاده می کنند. اما هفته‌ی پیش، با معرفی ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۵

علی رغم استفاده‌ی بسیاری از شرکت ها از رزولوشن QHD، سال هاست که تلفن های هوشمند پرچم دار هواوی و سونی از نمایشگر های فول اچ دی استفاده می کنند. اما هفته‌ی پیش، با معرفی اکسپریا XZ3، مشخص شد که بالاخره سونی می خواهد برای پرچم دار آینده‌ی خود از رزولوشن QHD+ استفاده کند. با توجه به این موضوع، و اگر اخبار به دست آمده از شرکت چینی درست باشد، هواوی هم قصد دارد از همین قاعده پیروی کند.

بنا بر پست هایی که اخیرا برخی از وب سایت های معروف از UA مربوط به پرچم داران شرکت چینی منتشر کرده‌اند، گوشی میت ۲۰ با رزولوشن 1080x2244 و نسبت ابعاد 18.7:9 -درست مثل P20- عرضه خواهد شد.

منظور از UA یا User Agent مجموعه رشته‌ ایست که مانند شناسنامه‌ی یک دستگاه یا نرم افزار عمل می کند و اطلاعاتی خاص از آن را در اختیار کاربران قرار می دهد. تصویر زیر مربوط به UA این دو پرچمدار چینیست.

گوشی Huawei Mate P20

از طرفی دیگر، میت ۲۰ پرو داراری رزولوشن 1440x3120‌خواهد بود که دقیقا همانند LG G7 ThinQ به نظر می رسد. همچنین این گوشی با نسبت ابعاد 19.5:9 عرضه خواهد شد. هر دو مدل این شرکت چینی احتمالا در صفحه‌ی خود دارای بریدگی یا شکاف باشند. هرچند احتمال دارد مانند گوشی های اوپو R17 و ویوو V11 از فرورفتگی نمایشگر به شکل قطره آب استفاده کنند.

بنا بر اطلاعاتی که از UA‌ این دو گوشی به دست آمده، تلفن همراه میت ۲۰ با شماره مدل HMA-L29 و نسخه‌ی پرو با شماره مدل LYA-L29 مشخص می شوند. طبق شنیده ها قرار است میت ۲۰ با نمایشگر 6.3‌ اینچی و میت ۲۰ پرو با نمایشگر 6.9 اینچی عرضه شوند.

لازم به ذکر است که گاهی UA ها ممکن است اشتباهی باشند. دو گوشی میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو از پردازنده‌ی جدید کایرین 980 SoC استفاده می کنند و از دوربین سه گانه پشتی، شارژ بی سیم، USB-C، جک صوتی ۳.۵ میلی متری، باطری های بزرگ و همینطور اندروید ۹ با EMUI 9 بهره مند خواهند بود.

[تاریخ انتشار خبر اصلی ۱۵ شهریور ۱۳۹۷]

بروزرسانی

کمپانی هواوی اخیرا تیزری تبلیغاتی را برای میت ۲۰ منتشر کرده که می توان آن را مهر تاییدی بر پیکربندی مربعی دوربین سه گانه این موبایل به شمار آورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی