ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین ساعت هوشمند Withings پس از بازخریدش از نوکیا معرفی شد

تقریباً دو سال پیش شرکت نوکیا استارتاپی فرانسوی را در حوزه‌ی سلامتی خریداری کرد تا آن را به بخش سلامت خود تبدیل کند. پس از آن کمپانی فنلاندی که استارتاپ یاد شده را با پرداخت ۱۷۰ ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۰

تقریباً دو سال پیش شرکت نوکیا استارتاپی فرانسوی را در حوزه‌ی سلامتی خریداری کرد تا آن را به بخش سلامت خود تبدیل کند. پس از آن کمپانی فنلاندی که استارتاپ یاد شده را با پرداخت ۱۷۰ میلیون دلار خریداری کرده بود، به این نتیجه رسید که نمی تواند بازار چنین محصولاتی را در اختیار خود درآورد و مجبور شد دوباره این برند را به مالک قبلی‌اش بفروشد. حال این کمپانی با لوگویی جدید بازگشته تا بار دیگر ساعت هوشمند Withings منحصر به فردی را ارائه نماید.

در این ساعت هوشمند که Steel HR Sport نام دارد، قابلیت‌هایی نظیر پیشتیبانی از GPS، سنسور‌های میزان دریافت اکسیژن و ... تعبیه شده است. این ساعت به مدل قبلی ساعت‌های هوشمند سری Steel HR شباهت زیادی دارد.

از میان این شباهت‌ها می‌توان به عمری باتری ۲۵ روزه این گجت، یک حسگر سنجش فشار خون و سیستم اعلان‌های تلفن هوشمند اشاره نمود. اکنون پیشتیبانی از GPS به ساعت جدید Withings اضافه شده و کاربر می‌تواند با وصل شدن به تلفن هوشمندش فعالیت‌های ورزشی نظیر راه رفتن، دویدن و دوچرخه سواری خود را پیگیری کند و دیتایی در مورد آن داشته باشد.

نسل قبلی ساعت‌های این استارتاپ فرانسوی

از لحاظ زیبایی، ساعت هوشمند Steel HR Sport کمی از زبان طراحی همیشگی شرکت فرانسوی فاصله گرفته است چرا که بند اسپورت بکار رفته برای این ساعت‌ها آنچنان با واچفیس آنالوگ تعبیه شده در آن خوانایی ندارد. پیش از این بند چرمی اصلی این ساعت‌ها به آنالوگ بودنشان می‌آمد و شکلی کلاسیک به آنها بخشیده بود.

از دیگر مباحث ارتقا یافته در این گجت می‌توان به سیستم جدید اعلان‌های آن اشاره نمود. اکنون این ساعت از ۱۰۰ اپلیکیشن مختلف نظیر اپ خبرگذاری‌ها، سایتهای رزرو بلیط پرواز یا شبکه‌های اجتماعی پشتیبانی می‌کند. این مسئله می‌تواند رضایت کاربران ساعت‌ نسل قبلی را به ارمغان آورد چرا که ساعت قبلی تنها می توانست تماس تلفنی، پیغام اس ام اس یا رویداد‌های تقویم را در واچفیس خود به نمایش بگذارد.

Steel HR Sport در دو رنگ سفید یا مشکی عرضه می‌شود و یک بند سیلیکونی خاکستری آن را همراهی می‌کند. این گجت که فروشش از امروز در سایت‌های مختلف نظیر آمازون آغاز شده، ۱۹۹.۹۵ دلار قیمت دارد اما با صرف هزینه‌ی بیشتر می توان بندهایی در رنگ‌های مختلف برایش خریداری نمود.

 

تماشا کنید: استفاده از واقعیت ترکیبی برای نمایش قدرت طوفان فلورنس

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی