ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

جزئیات کامل طرح پیش فروش 53 هزار دستگاهی ایران خودرو+ جدول

بنا به اعلام ایران خودرو، این شرکت روز سوم مهرماه یعنی سه شنبه هفته جاری طی شش روز 53 هزار دستگاه خودرو را از محصولات خود به صورت اینترنتی پیش فروش خواهد کرد. هدف از اجرای ...

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۲ مهر ۱۳۹۷ | ۰۹:۰۹

بنا به اعلام ایران خودرو، این شرکت روز سوم مهرماه یعنی سه شنبه هفته جاری طی شش روز 53 هزار دستگاه خودرو را از محصولات خود به صورت اینترنتی پیش فروش خواهد کرد. هدف از اجرای این طرح پیش فروش صیانت از حقوق مصرف کنندگان نهایی و مدیریت بازار اعلام شده است.

بنابه جدول منتظر شده در این زمینه و با توجه به گفته های معاون مدیرعامل بازاریابی و فروش ایران خودرو، خودروهای پژو 206 تیپ 2 و پژو 206 تیپ 5، پژو 405 جی ال ایکس، سمند LX، سورن ELX، رانا، دنا و وانت آریسان در این پیش فروش عرضه می شوند.
مصطفی خان کرمی در مورد شرایط پیش فروش مذکور توضیح داد که ایران خودرو به منظور رفاه حال مشتریان خود و تسهیل در فرایند ثبت نام خودرو، پیش فروش خودروها را در 6 روز و براساس اولین رقم سمت راست کدملی انجام خواهد داد. البته محصولات ارائه شده در جدیدترین پیش فروش ایران خودرو به عدالت و مساوات بین تمامی روزهای پیش فروش و کدهای ملی تقسیم خواهد شد.

متقاضیان جدیدترین طرح پیش فروش ایران خودرو باید بر اساس گروه بندی زیر به سایت این شرکت مراجعه کنند:

گروه یک: از روز سه شنبه 97/07/03 برای مشتریانی که اولین رقم سمت راست کدملی آنها 1 باشد.

گروه دو: از روز چهار شنبه 97/07/04 برای مشتریانی که اولین رقم سمت راست کدملی آنها 2 و 3 باشد.

گروه سه: از روز پنج شنبه 97/07/05 برای مشتریانی که اولین رقم سمت راست کدملی 4 و 5 باشد.

گروه چهار: از روز شنبه 97/07/07 برای مشتریانی که اولین رقم سمت راست کدملی آنها 6 و 7 باشد.

گروه پنج: از روز یکشنبه 97/07/08 برای مشتریانی که اولین رقم سمت راست کدملی آنها 8 و 9 باشد.

گروه ششم: از روز دوشنبه 97/07/09 برای مشتریانی که اولین رقم سمت راست کدملی آنها 0 باشد.

درست مشابه با طرح پیش فروش قبلی این شرکت و مجددا با هدف مبارزه با دلالان خودرو هر کدملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو بوده و افرادی که پیش از این در طرح های پیش فروش شرکت سایپا ثبت نام کرده اند نیز امکان شرکت در این پیش فروش را نخواهند داشت.

بنا به گفته خان کرمی، معاون مدیرعامل بازاریابی و فروش ایران خودرو، سایپا در این راستا با ایران خودرو همکاری کرده و لیست کدملی مشتریانی که در ثبت نام های اخیر خود موفق به پیش خرید خودرو شده اند را در اختیار این شرکت قرار خواهد داد.

پیش فروش ایران خودرو

ایران خودرو اعلام کرده است که جدیترین طرح پیش فروش ایران خودرو مخصوص مشتریانی است که خودرو اولی بوده و یا مالک خودرو (اعم از خودروی ایران خودرویی و یا غیر ایران خودرویی) نمی باشند و اثبات این موضوع نیز براساس فرم خوداظهاری مراجعه کنندگان به سایت و با اعتماد به آن ها صورت خواهد پذیرفت. البته راستی آزمایی اطلاعات وارد شده در فرم خوداظهاری که شامل تایید گواهینامه مشتری و اثبات عدم مالکیت قبلی خودرو های دیگر توسط آن است در زمان تحویل خودرو بررسی شده و در صورتی که نمایندگی این شرکت اثبات شود که مراجعه کننده خود اظهاری اشتباه انجام داده است، اصل ودیعه او در زمان تحویل عینا مسترد می گردد.

خان کرمی توضیح داده است که یکی دیگر از اقدامات این شرکت در راستای مبارزه با دلالان و حمایت از مشتریان واقعی، ارائه لیست مشتریانی است که موفق به ثبت نام شده اند. البته در این بین حریم شخصی افراد نیز حفظ شده و اطلاعاتی که از آن ها نمایش داده می شود شامل نام خانوادگی و چند شماره از کد ملی است که تنها پس از 5 دقیقه از ثبت نام نهایی قابل رویت است.

لازم به ذکر است که قیمت نهایی خودرو در جدیدترین طرح پیش فروش ایران خودرو در زمان تحویل خودرو تعیین خواهد شد.

زمان فعال سازی این بخشنامه:
ساعت ۱۰ صبح روزهای سه شنبه 97/07/03 الی دوشنبه 97/07/09 بر اساس زمانبندی تعیین شده می باشد و علاقه مندان به ثبت نام در این طرح می توانند از طریق این لینک به درگاه مربوط به فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو راهیابند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • crzy4asus
    crzy4asus | ۲ مهر ۱۳۹۷

    اقا یکی به من بگه قیمت ماشین چند در میاد بلخره ؟؟ مثلا ونا چقدر میوفته پای خریدار یا بقیه. من متوجه نشدم قیمت ماشین چند در میاد
    ممنونم

    • Hatam Salamat
      Hatam Salamat | ۳ مهر ۱۳۹۷

      قیمت به روز محاسبه میشه معلوم نیست اون موقع هرچقدر گفتن باید بدین اگرم نخواین میتونین انصراف بدین و یه سود جزئی بهتون میدن بابت خواب پولتون که مقدارش واقعاً خنده داره

  • حمید7
    حمید7 | ۲ مهر ۱۳۹۷

    مروز رفتم سوپرمارکت سر کوچه ماست بخرم... اول بهم گفت ماست بهت نمیفروشم به چند دلیل: اول اینکه دیروز ماست خریدی، دوم اینکه یکی دیگه از اعضای خانوادت تازه اومد ماست خرید، سوم اینکه تو هنوز تو یخچالت ماست داری و چهارمم اینکه از امروز فقط به کسی ماست میفروشیم که مطمن باشیم بلده ماست رو چجوری بخوره... اصلا بهم برنخورد و حق با اون بود... با هزار زحمت ثابت کردم من ماست ندارم تو یخچال و حتی بلدم ماست بخورم... وقتی دوباره اومدم برا خرید ماست، بهم گفت پولت رو بده و من به انتخاب خودم یه ماست میدم بهت... اصلا ناراحت و عصبی نشدم و پول رو بهش تقدیم کردم... منتظر ماستم بودم که گفت متاسفانه ماست نداشتیم و من حواسم نبوده... چندروز دیگه میاریم و بیا تحویل بگیر... خوشحال از اونجا رفتم و دیگه مطمن بودم که به هرحال ماست بهم میرسه... چندروز بعدش باهام تماس گرفت بیا ماستت رو تحویل بگیر و وقتی رفتم، دیدم به جا ماست پنیر اوردن برام... البته با توضیحاتی که بهم دادن گفتن که پنیر بهتر از ماست هست و ما اینو برات اوردیم... در هر صورت اگه نمیخوای تا پولت رو پس بدیم... با خوشحالی تمام گفتم نه همون پنیر رو بهم بدین که گفتن این گرونتره و باید یه مبلغی رو بیشتر بدی و چون این بهتر بود، با کمال میل پول بیشتری دادم بهشون و پنیر رو گرفتم... البته وقتی رسیدم خونه دیدم پنیره درش باز شده و حتی مقداریش کپک زده، ولی خودشون گفتن مشکلی ایجاد نمیکنه و خیالت راحت... پنیر رو با خیال راحت خوردم و داشتم لذت میبردم ازش که الان به خاطر همون کپک بیمار شدم و الان بیمارستانم و دکترا هم ناامیدم کردن... امروز پسرم میگفت که همون سوپرمارکت ماست های جدیدی اورده که بسته بندی جدیدی دارن و احتمالا خوشمزه تر باشن و فقط دوبرابر قبلی قیمت دارن... الان هم رفتن بخرن همه... به نظرم که ارزششو داره...

    • Hamed Ghafari
      Hamed Ghafari | ۲ مهر ۱۳۹۷

      وقتی همه دلال ماست میشن ماست فروش هم این شرایط فروش رو میزاره. از ماست که برماست. همه به اندازه نیازشون ماست بخرن ماست ماسشتفروش میمونه تو یخچالش شروع میکنه به ترش شدن اونم مجبور میشه با شرایط خوب و با قیمت خوب بفروشه و کسی که واقعا به ماست نیاز داره بره بخره هم مصرف کننده هم فروشنده هر دو راضی خواهند بود

مطالب پیشنهادی