ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاه نزدیک به شیائومی ردمی نوت 6 پرو پیش از رونمایی [تماشا کنید]

هنوز شیائومی از گوشی رد می نوت 6 پرو رسماً رونمایی نکرده اما نه تنها یک خرده فروشی آنلاین فروش آن را روی وبسایتش آغاز نموده، بلکه ویدیوی نگاه نزدیک به این موبایل نیز منتشر ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۳ مهر ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

هنوز شیائومی از گوشی رد می نوت 6 پرو رسماً رونمایی نکرده اما نه تنها یک خرده فروشی آنلاین فروش آن را روی وبسایتش آغاز نموده، بلکه ویدیوی نگاه نزدیک به این موبایل نیز منتشر شده که مشخصات کامل آن را بر ملا ساخته است.

در این ویدیو، بسته بندی رسمی محصول یاد شده به نمایش گذاشته می شود که با توجه به آن احتمالاً میان رده‌ی یاد شده اکنون آماده عرضه بوده و شیائومی صرفاً بنابر استراتژی بازاریابی خود آن را هنوز عرضه نکرده است.

بر اساس اطلاعات به نمایش گذاشته شده در این ویدیو رد می نوت 6 پرو از یک صفحه نمایش ۶.۲۶ اینچی با نسبت تصویر ۱۹:۹ و رزولوشن +1080p بهره می برد. پیش از این مشخص شده بود که در این موبایل، یک چیپست اسنپدراگون ۶۶۰ تعبیه شده و این ویدیو مهر تاییدی بر این مطلب می‌زند.

مدل به نمایش گذاشته شده در این ویدیو از ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. ضمن اینکه به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید ۸.۱ و رابط کاربری MIUI 9.6 پشتیبانی می‌کند.

در بدنه‌ی پشتی این موبایل یک دوربین دوگانه متشکل از دو سنسور ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی با قابلیت Dual Pixel AF تعبیه شده که علاوه بر میزان کنتراست سوژه در یک نقطه، جهت حرکت آن را هم تشخیص می دهد. همچنین یک دوربین دوگانه با سنسور‌های ۲۰ و ۲ مگاپیکسلی نقش دوربین سلفی را ایفا خواهد کرد.

این موبایل به همراه یک شارژ و کابل microUSB عرضه می‌شود که می تواند توان شارژ ۱۰ واتی را به ارمغان آورد. متاسفانه شیائومی هنوز به استفاده از درگاه‌های قدیمی‌تر اصرار می‌ورزد و این مسئله موجب شده که درگاه USB Type C در رد می نوت 6 پرو تعبیه نگردد.

البته جای نگرانی نیست چرا که یک جک هدفون ۳.۵ میلیمتری در کنار فرستنده‌ی اشعه فرو سرخش قرار گرفته است. هنوز قیمتی برای این موبایل درنظر گرفته نشده اما با معرفی رسمی این موبایل مشخصاً این مسئله نیز روشن خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • samyarrderakhshan
    samyarrderakhshan | ۲۸ آبان ۱۳۹۷

    سلام به همگی
    من گوشی شیائومی از سایت شیائومی سیتی خریدم ونگران بودم که اگر مشکلی براش پیش بیاد باید چی کار کنم ؟
    ولی تیم فنی شیائومی سیتی خیلی کار بلدن و نگرانیمو بر طرف کردن .
    خیلی راضیم

مطالب پیشنهادی