ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیپد اپل بیشترین میزان رضایت مشتریان تبلت را کسب کرده

گجت‌های تولید شده توسط کمپانی اپل، محصولات گرانی هستند و بسیاری از کاربران انتظار دارند که با پرداخت مبالغ زیاد، رضایت آنها در هر صورتی فراهم آورده شود. با وجود انتظارات بالا، آیفون ‌ها و ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۴ مهر ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

گجت‌های تولید شده توسط کمپانی اپل، محصولات گرانی هستند و بسیاری از کاربران انتظار دارند که با پرداخت مبالغ زیاد، رضایت آنها در هر صورتی فراهم آورده شود. با وجود انتظارات بالا، آیفون ‌ها و ساعت‌های هوشمند اپل موفق شده‌اند که نمرات فوق العاده ای از میزان رضایت خریداران رقم بزنند. با این وجود طبق آخرین نظرسنجی‌ ها آیپد‌ و مک‌بوک با اینکه نتوانسته‌اند سطح رضایتی همانند آیفون‌ و اپل واچ را فراهم کنند اما هنوز بیشترین میزان رضایتمندی کاربران را رقم زده‌اند.

در نظرسنجی یاد شده که به میزان رضایت مندی کاربران از لپتاپ‌ها، تبلت‌ها و کامپیوتر‌های رومیزی می‌پردازد، آیپد‌ها و خط تولید مک موفق شده‌اند رقم ۸۳ از ۱۰۰ را بدست آورند. همانطور که گفته شده آنها موفق نشده اند نمرات بی نظیر آیفون‌ و اپل واچ را بازآفرینی کنند اما هنوز بهترین نمره در این دسته‌ بندی محسوب می‌شوند.

شرکت بعدی سامسونگ است که با کسب نمره‌ی ۸۲ در این نظرسنجی موفق شده رتبه‌ی دوم را کسب نماید. علاوه بر این اپل تنها رقیب سامسونگ به شمار نمی‌رود و آمازون نیز توانسته خود را به این دو کمپانی برساند. در واقع آمازون با کسب نمره‌ای مشابه با سامسونگ مقام دوم را از آن خود کرده است.

این در حالی است سال گذشته تبلت‌های Fire این فروشگاه آنلاین نتوانسته بود نمره‌ای بیشتر از ۷۹ را بدست آورد. با این حال آمازون در نسل بعدی تبلت‌های خود قابلیت‌های ویژه ای قرار داده و موفق شده که در رتبه بندی این نظرسنجی بالا رود.

با این وجود اگر تمامی برند‌های موجود را درنظر بگیریم، به نظر می‌رسد کاربران رضایت بیشتری از کامپیوتر‌های رومیزی دارند چرا که این گجت ‌ها به طور میانگین موفق شدند که رقم میزان رضایتمندی خود را به عدد ۸۳ برسانند. تبلت‌ها نیز با نمره‌ی ۸۰ آنها را دنبال می‌کنند. جالب اینجاست که لپتاپ‌ها با کسب نمره‌ی ۷۵ از ۱۰۰ آخرین رتبه‌ را از آن خود کرده‌اند و کمترین میزان رضایت را در خاطر کاربرانشان ایجاد کنند.

 

تماشا کنید: ویدیو‌ی تبلیغاتی جدید اپل برای آیپد پرو و آیفون X

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی