ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار عکس‌های میت 20 پرو در مترو از روش تبلیغاتی جدید شرکت‌ها خبر می‌دهد

به تازگی مردی در مترو با گوشی هواوی میت 20 پرو دیده شده و یک عکاس موفق گشته تصاویری از این اتفاق در فضای مجازی منتشر کند. با توجه به اینکه اخیراً شرکت‌ های مختلف ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۷ مهر ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

به تازگی مردی در مترو با گوشی هواوی میت 20 پرو دیده شده و یک عکاس موفق گشته تصاویری از این اتفاق در فضای مجازی منتشر کند. با توجه به اینکه اخیراً شرکت‌ های مختلف سراغ این روش به خصوص رفته‌اند تا بدین شکل جنجال آفرینی کنند، به نظر می رسد که انتشار عکس‌های اتفاقی در وسایل نقلیه عمومی نظیر مترو به روش تبلیغاتی جدید تولیدکنندگان بدل گشته است.

میت 20 پرو

چندی پیش فردی به همراه یک عدد گوشی هواوی میت 20 پرو در نمایشگاه IFA شهر برلین دیده شد. پس از آن کارمند گوگل، گوشی پیکسل ۳ اکس ال را در تاکسی جا گذاشت و فردی به همراه این گوشی در مترو دیده شد. حال دوباره شاهد انتشار تصاویر تازه‌ای از پرچمدار جدید هواوی در مترو هستیم.

از آنجایی که این دو موبایل قرار است طی چند ماه آینده و تا پایان سال ۲۰۱۸ میلادی به بازار جهانی عرضه گردند، به نظر می‌رسد تولیدکنندگان انتشار عکس‌های اتفاقی در وسایل نقلیه عمومی را روش ارزان و مناسبی برای تبلیغ گوشی‌هایشان انتخاب کرده‌اند.

هواوی میت 20 پرو در نمایشگاه  IFA شهر برلین

به هر حال اگر منشأ اتفاقات یاد شده چیزی جز تصادفات ناگهانی هم نباشد، باز انتشار تصاویر این چنینی با فاصله زمانی یک ماه، شک برانگیز به نظر می‌آید.

تصاویر این موبایل که در وب سایت SlashLeaks منتشر شده، خبر از سیستم رنگ آمیزی جدیدی بنام Twilight (یا نامی شبیه به آن) می‌دهد که بدین صورت گوشی یاد شده در نور به چند رنگ مختلف دیده می‌شود. علاوه بر این ماژول دوربین مربعی بکار رفته در پرچمدار جدید هواوی بار دیگر به چشم می‌خورد.

همچنین با نگاهی دقیقتر به تصاویر یاد شده، متوجه می‌شویم که یک برچسب بارکد در بدنه پشتی موبایل تعبیه شده که مشخص می‌کند این گوشی جزو موبایل‌های آزمایشی و نمونه‌های اولیه هواوی میت 20 پرو محسوب می‌گردد.

 

تماشا کنید: هواوی تیزری دیگر با محوریت سری میت 20 منتشر کرد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Hossein_Rashnoo
    Hossein_Rashnoo | ۷ مهر ۱۳۹۷

    خیلی حرکت ضایع‌ایه خداییش ? ? ?

    • Mojtaba Sameri
      Mojtaba Sameri | ۷ مهر ۱۳۹۷

      ضایع اون قیافتع

      • Hossein_Rashnoo
        Hossein_Rashnoo | ۷ مهر ۱۳۹۷

        باشه پسرم هرچی تو بگی ?
        سلام گرمم رو به مامانت برسون ❤❤❤

        • Mojtaba Sameri
          Mojtaba Sameri | ۱۲ مهر ۱۳۹۷

          چشم ما که دیشب به مادر شما رسوندیم ا?

مطالب پیشنهادی