ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بنچمارک کایرین 980
تکنولوژی

اولین بنچمارک گیکبنچ منتسب به چیپ کایرین 980 منتشر شد

اولین بنچمارک گیکبنچ منتسب به چیپست کایرین 980 منتشر شد. کایرین 980 که قرار است برای اولین بار در گوشی های سری میت 20 تعبیه شود بر اساس معماری 7 نانومتری طراحی شده. البته این چیپست ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۹ مهر ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۵

اولین بنچمارک گیکبنچ منتسب به چیپست کایرین 980 منتشر شد.

کایرین 980 که قرار است برای اولین بار در گوشی های سری میت 20 تعبیه شود بر اساس معماری 7 نانومتری طراحی شده. البته این چیپست اولین 7 نانومتری عرضه شده به بازارها نیست. چند روزی است که آیفون های XS و XS Max با چیپست A12 روانه بازار شده اند.

شماره مدل گوشی هواوی LYA-L29 ذکر شده و امتیازهای 3390 و 10318 را در آزمایش های تک هسته ای و چند هسته ای گیکبنچ به نام خود ثبت کرده است. به این ترتیب در مقایسه با اگزینوس 9810 که در گلکسی نوت 9 سامسونگ به کار رفته امتیاز بالاتری را به جای گذاشته است.

بنچمارک کایرین 980

علاوه بر این در مقایسه با اسنپدراپون 845 که در گوشی هایی از جمله وان پلاس 6 تعبیه شده امتیاز کایرین 980 برتر بوده. با این حال شرایط در مقایسه با آیفون های XS و XS Max متفاوت است. آیفون های جدید اپل امتیازهای 4795 و 11170 را در تست های تک و چند هسته ای به جای گذاشته اند.

البته باید اشاره کرد که هواوی با اطمینان خبر از برتری چیپست کایرین 980 ساخت خود در مقایسه با A12 اپل داده بود. با این حال احتمال می رود که بنچمارک تازه منتشر شده مربوط به نمونه ای اولیه و پیش از عرضه میت 20 باشد و بهترین کارایی 980 را به نمایش نگذارد. در این صورت احتمالاً با عرضه گوشی به بازار شاهد ثبت امتیازهای بالاتر خواهیم بود.

از دیگر اطلاعاتی که این بنچمارک در اختیارمان می گذارد می توان به رم 6 گیگابایت و اندروید 9 اشاره کرد. در صورت صحت این موضوع میت 20 در بین اولین هایی خواهد بود که با اندروید پای از راه می رسد.

در نهایت اگر قصد خرید گوشی جدیدی دارید نباید بیش از اندازه به بنچمارک ها توجه کنید و یا آنها را ملاکی مهم برای خرید در نظر بگیرید.

 

تماشا کنید: بررسی ویدیویی دیجیاتو: آیفون XS Max

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • pishro
    pishro | ۱۰ مهر ۱۳۹۷

    بنچمارک چیز مسخره ای هست اصلأ روش حساب نکنید

  • MATELF
    MATELF | ۹ مهر ۱۳۹۷

    Woooow

مطالب پیشنهادی