ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

از دو نقشه‌ جدید بازی Call of Duty: Black Ops 4 رونمایی شد [تماشا کنید]

ساعاتی قبل، استودیو تری آرک که وظیفه‌ی ساخت بازی Call of Duty: Black Ops 4 را بر عهده دارد، با انتشار دو ویدیو کوتاه از نقشه‌‌های جدید این بازی رونمایی کرد. نخستین نقشه‌ی معرفی شده‌ی بازی ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۱۰ مهر ۱۳۹۷ | ۱۴:۴۵

ساعاتی قبل، استودیو تری آرک که وظیفه‌ی ساخت بازی Call of Duty: Black Ops 4 را بر عهده دارد، با انتشار دو ویدیو کوتاه از نقشه‌‌های جدید این بازی رونمایی کرد.

نخستین نقشه‌ی معرفی شده‌ی بازی Call of Duty: Black Ops 4 که برای بخش چندنفره طراحی شده است، تحت عنوان مراکش (Morocco) در بازی حضور خواهد داشت. این نقشه در صحرای بزرگ آفریقا واقع شده است و معماری ساختمان‌ها نیز در برخی موارد شباهت‌هایی به نقشه‌ی De Dust 2 در سری بازی‌های کانتر استرایک دارد. در ادامه می‌توانید ویدیوی معرفی را مشاهده کنید:

دیگر نقشه‌ی معرفی شده‌ی بازی Call of Duty: Black Ops 4، یکی از نقشه‌های شناخته‌ شده‌ این سری است که بدون شک طرفداران قدیمی با آن آشنایی دارند. نقشه‌ی Summit که برای نخستین بار در بازی Call of Duty: Black Ops معرفی شد، در لیست نقشه‌های چندنفره‌ی بازی Black Ops 4 قرار خواهد داشت. طبق وعده‌ی سازندگان، نسخه‌ی جدید نقشه، تغییرات قابل لمسی نسبت به نسخه‌ی قدیمی خواهد داشت.

حتما می‌دانید که در بازی Call of Duty: Black Ops 4 خبری از بخش داستانی نخواهد بود. سازندگان این عنوان مدتی قبل اعلام کردند در چند سال اخیر گرایش کاربران به سمت مدهای چندنفره تغییر کرده است و به همین دلیل نیز تصمیم گرفتند تا با حذف بخش داستانی، تمرکز بیشتری روی رقابت‌های آنلاین داشته باشند.

نتیجه‌ی حذف بخش داستانی، اضافه شدن مد بتل رویال به بازی Call of Duty: Black Ops 4 بوده است. طبق اعلام سازندگان، تعداد کاربران حاضر در یک رقابت بتل رویال 80 نفر خواهد بود که در مقایسه با دو عنوان فورتنایت و PUBG رقم کمتری محسوب می‌شود. سازندگان ضمن دفاع از این رقم، تاکید کردند چیزی که برایشان اهمیت داشته کیفیت گیم‌پلی بوده و نه تعداد کاربران. همچنین چندی پیش شاهد اولین تریلر رقابت‌های بتل رویال بودیم که می‌توانید از اینجا آن را مشاهده کنید.

در پایان، لازم به ذکر است که بازی کال او دیوتی: بلک آپس 4 در تاریخ 20 مهر برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی