ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیرعامل گوگل در جلسه کاخ سفید با شرکت‌های تکنولوژی حضور می‌یابد

کاخ سفید قرار است میزبان جلسه ای با کمپانی های حوزه تکنولوژی باشد و ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل هم با شرکت در این جلسه موافقت کرده است. لری کودلاو، مشاور اقتصادی کاخ سفید این خبر ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۱ مهر ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

کاخ سفید قرار است میزبان جلسه ای با کمپانی های حوزه تکنولوژی باشد و ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل هم با شرکت در این جلسه موافقت کرده است. لری کودلاو، مشاور اقتصادی کاخ سفید این خبر را رسماً تایید کرده و افزوده که «قرار است کنفرانسی کوچک با نظارت رییس جمهور داشته باشیم. کمپانی های بزرگ اینترنت، کمپانی های بزرگ شبکه های اجتماعی و کمپانی های جستجوگر در این جلسه حاضر خواهند بود.»

مشاور کاخ سفید ضمناً اضافه کرده «افرادی که از عملکرد این کمپانی ها ناراضی هستند» هم در جلسه مورد بحث حضور خواهند داشت. هفته گذشته پیچای به جلسه ای با اعضای کنگره آمریکا رفت تا به صحبت درباره نگرانی های پیرامون کمپانی خود، بعد از توییت دونالد ترامپ در ماه آگوست با مضمون جهت گیری کمپانی های تکنولوژی نسبت به برخی نقطه نظرها بپردازد.

ساندار پیچای مدیر عامل گوگل هوش مصنوعی

در جریان این سفر پیچای با کودلاو نیز ملاقاتی داشت که به گفته مشاور کاخ سفید به خوبی پیش رفت. «ما ملاقاتی عالی داشتیم، از همه نظر سازنده. او متعهد شد که به کاخ سفید بازگردد». در حال حاضر تاریخ دقیق برگزاری جلسه کاخ سفید مشخص نیست اما کودلاو می گوید که اواسط ماه اکتبر باید منتظر آن بود.

گوگل و پیچای پیشتر به خاطر ممانعت از شرکت در یکی از جلسات مجلس سنا مورد انتقاد گرفته اند. در این جلسه مدیر ارشد اجرایی فیسبوک و جک دورسی، مدیرعامل توییتر حضور داشتند اما صندلی گوگل خالی ماند.

در حال حاضر شرکت های تکنولوژی به دلایل گوناگون مانند رویکردشان در قبال اخبار کذب و تاثیر کمپین های خارجی و نیز قدرت شان در بازارهای رو به رشد تحت فشار سیاسی فراوان هستند و ترامپ هم ادعا می کند که گوگل با دستکاری نتایج جستجوگرش، اخبار منفی مرتبط با او را برجسته تر می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امیر حاتمی
    امیر حاتمی | ۱۱ مهر ۱۳۹۷

    دیجیاتو اگه میخوای بگم تا حضور نیابه
    {^÷^}

مطالب پیشنهادی