ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

قاب محافظ نینتندو تلفن هوشمندتان را به یک گیم بوی تبدیل می کند

در سال های اخیر قاب های محافظ مختلفی با طرح کنسول دستی نینتندو گیم بوی به بازار آمده اند تا با برانگیختن حس نوستالژی کاربران، فروش خوبی را برای تولیدکننده تضمین کنند. اما تمام این ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

در سال های اخیر قاب های محافظ مختلفی با طرح کنسول دستی نینتندو گیم بوی به بازار آمده اند تا با برانگیختن حس نوستالژی کاربران، فروش خوبی را برای تولیدکننده تضمین کنند. اما تمام این محصولات غیر رسمی بودند و به همین خاطر، موفقیت چندانی کسب نکردند.

نینتندو
کنسول دستی گیم بوی

اما حالا کمپانی ژاپنی نینتندو خود تصمیم گرفته قاب محافظی برای اسمارتفون ها تولید کند و با طرح گیم بوی، حس واقعی کنسول دستی محبوبش را به کاربران منتقل نماید.

البته وجود محصول مورد بحث هنوز از سوی نینتندو تأیید نشده، اما بررسی پتنت های اخیر این شرکت نشان می دهند که ایده قاب محافظ گیم بوی توسط نینتندو به ثبت رسیده و به احتمال زیاد، در آینده نه چندان توسط این شرکت تولید خواهد شد.

تصاویر منتشر شده از پتنت جدید نینتندو یک قاب محافظ کتابی را نشان می دهند که روی آن فضای خالی در ابعاد نمایشگر گیم بوی قرار داشته و پایین این قسمت، دکمه های A و B، استارت و سلکت با همان چیدمان قدیمی قابل مشاهده هستند. در ضمن یک فضای خالی کوچک نیز برای دوربین گوشی در نظر گرفته شده که احتمال بازگشت قابلیت «Game Boy Camera» را تقویت می کند.

احتمالاً اپلیکیشن مخصوصی با امکان اجرای بازی های گیم بوی در حال توسعه است

در زمان بسته بودن قاب، دکمه های آن با صفحه لمسی گوشی در تماس خواهند بود که با توجه به فضای خالی برای نمایشگر، به نظر می رسد شرکت سازنده برنامه ویژه ای برای محصول جدید خود داشته و احتمالاً اپلیکیشن مخصوصی با امکان اجرای بازی های کنسول دستی گیم بوی را در دست توسعه دارد.

در نهایت لازم به ذکر است که هنوز هیچ اطلاعی از زمان عرضه و قیمت قاب محافظ با طرح گیم بوی در دست نیست. در ضمن با توجه به ثابت بودن فضای داخلی قاب، احتمالاً مدل های محدودی از تلفن های موجود در بازار با آن سازگار خواهند بود و باید دید که نینتندو برای رفع این محدودیت چه راه حلی ارائه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی