ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر جدید Dreams منتشر شد؛‌ زیباترین بازی نسل [تماشا کنید]

طی این سال‌ها، آن‌قدر تاریخ انتشار بازی Dreams به عنوان یکی از مورد انتظارترین انحصاری‌های پلی استیشن 4 عقب افتاده که بسیاری از موفقیت آن ناامید شده‌اند، حال و براساس تریلر جدیدی که سایت گیم‌اینفورمر ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

طی این سال‌ها، آن‌قدر تاریخ انتشار بازی Dreams به عنوان یکی از مورد انتظارترین انحصاری‌های پلی استیشن 4 عقب افتاده که بسیاری از موفقیت آن ناامید شده‌اند، حال و براساس تریلر جدیدی که سایت گیم‌اینفورمر از گیم‌پلی این عنوان منتشر کرده،‌ می‌توان حدس زد که با یکی‌ از زیباترین عناوین نسل هشتم بازی‌ها طرف هستیم که البته هنوز زمان زیادی تا پیدا کردن فرصت تجربه آن باقی مانده است.

طی ویدیو ۱۶ دقیقه جدیدی که از بازی منتشر شده‌، شاهد به نمایش گذاشته شدن دنیای رنگارنگ بازی و تعدادی از مراحل آن هستیم. آن‌طور که از این تریلر پیداست، بخش زیادی از زمان ما در بازی Dreams به گشت و گذار در محیط، انجام مراحل سکو بازی و روبرو شدن با باس فایت‌های متنوع خواهد گذاشت.

هر کدام از جهان‌های Dreams که ما طی مراحل مختلفی به آن‌ها سر خواهیم زد، ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد خودشان را داشته و چالش‌های مختلفی را درون خود جای داده‌اند. همچنین یک حالت ساخت و ساز در این عنوان وجود دارد که به شما اجازه خواهد داد تا تغییرات مختلفی را در بازی اعمال کنید.

جالب است بدانید که Dreams از دستگاه واقعیت مجازی سونی یعنی پلی استیشن وی‌آر نیز پشتیبانی خواهد کرد و شما می‌توانید موارد مختلفی را همگام با این قابلیت بسازید.

استودیو مدیا ملکول به عنوان سازنده بازی، پیش از این وظیفه ساخت دو نسخه ابتدایی از سری Little Big Planet را برعهده داشت که ‌آن‌ عناوین هم تا حد زیادی روی محتوای تولید شده توسط کاربر استوار بودند.

با وجود آن‌‌که بیشتر از ۳ سال از معرفی Dreams گذشته و تاریخ انتشار این عنوان چندباری عقب افتاده،‌ سونی هنوز تاریخ انتشار مشخصی را برای این عنوان در نظر نگرفته است. البته سازندگان Dreams چند وقت پیش اعلام کردند که به‌‌زودی یک نسخه بتا از این بازی را در اختیار کاربران قرار خواهند داد که بخش زیادی از امکانات خاص Drams در آن قابل تجربه خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی