ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تبلت گوگل پیکسل اسلیت رسماً معرفی شد

امروز گوگل در جریان کنفرانس معرفی محصولاتش به صورت رسمی از تبلت گوگل پیکسل اسلیت جدید رونمایی کرد که با رنگ آبی (Midnight Blue) و شیک خود می‌تواند رقیبی برای آیپد پرو اپل یا سرفیس ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۷ مهر ۱۳۹۷ | ۱۹:۲۴

امروز گوگل در جریان کنفرانس معرفی محصولاتش به صورت رسمی از تبلت گوگل پیکسل اسلیت جدید رونمایی کرد که با رنگ آبی (Midnight Blue) و شیک خود می‌تواند رقیبی برای آیپد پرو اپل یا سرفیس پرو مایکروسافت به شمار رود.

پیکسل اسلیت در واقع اولین تبلت مبتنی بر سیستم عامل کروم گوگل است که معرفی می‌شود و قرار است به همراه یک قلم و یک جفت دوربین عرضه شود که یکی در جلو و دیگری در بدنه‌ی پشتی قرار گرفته است. بدین ترتیب دو حسگر ۸ مگاپیکسلی با لنز عریض نقش دوربین‌های این گجت را ایفا خواهند کرد و با استفاده از یادگیری ماشینی می توانند عکس‌ های پرتره مطلوبی ثبت کنند.

پیکسل اسلیت از صفحه نمایش ال سی دی ۱۲.۳ اینچی با رزولوشن ۲۰۰۰ در ۳۰۰۰ پیکسلی با تراکم پیکسل ۲۹۳ نقطه در اینچ بهره می برد. گوگل مدعی شده از تکنولوژی ال سی دی جدیدی برای این نمایشگر‌ها استفاده کرده که آن را بسیار سریعتر و کم مصرف‌تر از ال سی دی ‌های مشابه کرده است. ضمن اینکه در این تبلت یک پردازنده‌ی نسل هشتم Core i7 8500Y اینتل، ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی تعبیه شده است.

علاوه بر این در بدنه‌ی پشتی تبلت یاد شده، قسمت‌های سیاه رنگی نیز به چشم می‌خورد که ممکن است مربوط به ارتباطات شبکه‌ی مخابراتی باشد. همچنین یک درگاه USB-Type C در بدنه‌ی کناری و بلندگوهایی در دو طرف آن تعبیه شده و خبری از جک هدفون ۳.۵ میلیمتری روی آن نیست.

تبلت یاد شده به همراه صفحه کلید جدا شدنی به نام کیبورد پیکسل اسلیت عرضه می‌گردد و کاربر می‌تواند با اتصالش، تبلت مذکور را به یک لپتاپ تبدیل کرده و سرعت تایپ خود را به نوعی افزایش دهد. گفتنی است صفحه کلید یاد شده بصورت فیزیکی به گجت متصل خواهد شد و خبری از ارتباط بلوتوثی در آن نیست. همچنین برای اولین بار در کروم بوک ها حسگر اثر انگشت تعبیه خواهد شد.

این تبلت به سه مدل مختلف با قیمت پایه‌ی ۵۹۹ دلار عرضه می‌شود و کاربران می‌توانند کیبورد جداشدنی آن را با صرف هزینه‌ی ۱۹۹ دلاری خریداری کنند. قیمت قلم پیکسل بوک پن نیز ۹۹ دلار است.

 

تماشا کنید: گوگل از گوشی‌های پیکسل ۳ ، تبلت پیکسل اسلیت و سایر محصولات خود رونمایی کرد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • یحیی خالدی
    یحیی خالدی | ۱۷ مهر ۱۳۹۷

    "نبلت"

مطالب پیشنهادی