ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مقایسه پیکسل ۳ و ۳ اکس ال؛ کدام مدل با نیازهای شما سازگارتر است

گوگل با عرضه سری پرچمدار پیکسل در دو سایز متفاوت، کاربران با سلایق مختلف را هدف گرفته است. هرچند اکثر مشخصات پیکسل ۳ و ۳ اکس ال یکسان است اما با مقایسه آنها در این ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۷ مهر ۱۳۹۷ | ۲۱:۲۷

گوگل با عرضه سری پرچمدار پیکسل در دو سایز متفاوت، کاربران با سلایق مختلف را هدف گرفته است. هرچند اکثر مشخصات پیکسل ۳ و ۳ اکس ال یکسان است اما با مقایسه آنها در این مطلب سعی در انتخاب گزینه مناسب بر اساس نیازهای کاربر داریم.

اجازه دهید مقایسه را با ویژگی های یکسان دو موبایل شروع کنیم که شامل چیپست اسنپدراگون ۸۴۵، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلیست.پیکسل ۳علاوه بر این دوربین اصلی مجهز به سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه لنز f/1.8 و دوربین دوگانه سلفی با سنسورهای ۸ مگاپیکسلی، گشودگی دیافراگم f/2.2 و f/1.8 و قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز نیز در هر دوی آنها تعبیه شده اند.

گوگل بدون قائل شدن هیچ تمایزی قابلیت های نرم افزاری دوربین از قبیل Super Res Zoom، Night Sight، Group Selfie Cam و گوگل لنز را نیز در این موبایل ها پیاده سازی کرده است.

مقایسه پیکسل ۳
جدول مقایسه مشخصات پیکسل ۳ و ۳ اکسل

اسپیکرهای استریو، پشتیبانی از شارژ بی سیم، عدم پشتیبانی از جک ۳.۵ میلیمتری هدفون و حتی رنگ های مشابه مشکی، سفید و صورتی کمرنگ از دیگر اشتراکات آنها به شمار می روند.

در واقع تفاوت های بین پیکسل ۳ و ۳ اکس ال به چند مورد محدود می شود که یکی از آنها سایز نمایشگر است. ابعاد این پنل برای پیکسل ۳ برابر با ۵.۵ اینچ و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ بوده و برای پیکسل ۳ اکس ال برابر با ۶.۳ اینچ و رزولوشن ۲۹۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است. علاوه بر این صفحه نمایش مدل اکس ال میزبان یک بریدگی فوقانی است که سنسورهای متعددی را در خود جای داده است.

طبیعتا به خاطر نمایشگر وسیع تر ابعاد بدنه پیکسل ۳ اکس ال نیز از مدل دیگر بزرگتر است. این تفاوت از نظر عرض برابر ۱۲ درصد و از نظر طول ۸ درصد خواهد بود.

تفاوت آخر نیز به ظرفیت باتری برمی گردد که در پیکسل ۳ برابر با ۲۹۱۵ میلی آمپر است اما در نمونه بزرگتر ۱۷ درصد قوی تر بوده و به ۳۴۳۰ میلی آمپر ساعت رسیده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی