ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آنر 8C به طور رسمی معرفی شد؛ اولین گوشی با اسنپدراگون 632

برند آنر از زیرشاخه‌های شرکت هواوی به طور رسمی گوشی میان رده‌ی آنر 8C را در کنار تبلت آنر مدیاپد T5 در کشور چین معرفی کرد. این دستگاه که یکی دیگر از تلفن‌های همراه با ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۱۹ مهر ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

برند آنر از زیرشاخه‌های شرکت هواوی به طور رسمی گوشی میان رده‌ی آنر 8C را در کنار تبلت آنر مدیاپد T5 در کشور چین معرفی کرد. این دستگاه که یکی دیگر از تلفن‌های همراه با بریدگی نمایشگر به شمار می‌رود، ویژگی‌های تبدیل شدن به یکی از بهترین میان‌رده‌ها را داراست. مثل همیشه آنر در زمینه‌ی طراحی بسیار خوب عمل کرده و علاوه بر این، قیمت تلفن همراه خود را به حدود قابل قبولی رسانده است.

آنر 8C یکی از مدل‌های مقرون به صرفه به شمار می‌رود و برای پایین نگه داشتن قیمت این گوشی، آنر از بدنه‌ی فلزی بهره برده اما برای پنل پشتی از پلاستیک استفاده کرده است. این گوشی از صفحه نمایش ۶.۲۶ اینچی با پنل TFT LCD بهره می‌برد و رزولوشن تصویر آن ۱۵۲۰ در ۷۲۰ خواهد بود. صفحه نمایش یک بریدگی کوچک دارد که دوربین سلفی در آن قرار گرفته است.

نسبت ابعاد صفحه نمایش به بدنه‌ی این گوشی ۸۶.۶ درصد است. ابعاد کلی دستگاه ۱۵۸.۷۲ در ۷۵.۹۵ در ۷.۹۸ میلی متر است. به این معنی که قطر این گوشی کمی کمتر از ۸ میلی متر خواهد بود و وزن آن ۱۶۷.۲ گرم است.

از مشخصات داخلی آن باید در ابتدا به چیپست کوالکام اسنپدراگون ۶۳۲ آن اشاره کنیم که اولین بار است در تلفن‌های همراه مورد استفاده قرار می‌گیرد. چیپست ۶۳۲ جایگزین مدل‌های قدیمی تر SD 625 و SD626 محسوب می‌شود و به نظر می‌رسد که ۴۰ درصد نسبت به آن‌ها افزایش قدرت داشته باشد. گرافیک این دستگاه آدرنو ۵۰۶ خواهد بود. این گوشی از ۴ گیگابایت رم همراه با ۳۲ گیگابایت یا ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی پشتیبانی می‌کند. احتمالا در آینده‌ای نزدیک شاهد مدلی دیگر از این گوشی با ۶ گیگابایت رم نیز باشیم.

این دستگاه از کارت حافظه‌ی میکرو تا ۲۵۶ گیگابایت پشتیبانی می‌کند. سیستم عامل آن از اندروید شخصی سازی شده‌ی هواوی یعنی EMUI 8.2 بهره می‌برد که بر اساس اندروید 8 اوریو ایجاد شده است.

آنر 8C از دوربین دوگانه پشتی استفاده می‌کند که شامل لنز ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و سنسور عمقی ۲ مگاپیکسل با دیافراگم f/2.4 است. دوربین عقب از ویژگی‌هایی نظیر فوکوس اتوماتیک، عکس برداری پیوسته و هوش مصنوعی تشخیص زیبایی بهره‌مند است. دوربین جلویی از لنز ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 بهره می‌برد. سنسور اثر انگشت این تلفن همراه هم در پنل پشتی آن قرار گرفته است. باتری مورد استفاده در این تلفن همراه ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت است که از شارژر 5V/2A استفاده می‌کند. البته خبری از تکنولوژی شارژ سریع در این گوشی نیست.

این دستگاه در چهار رنگ مشکی، طلایی، آبی و بنفش عرضه خواهد شد. قیمت آنر 8C برای مدل ۴ گیگابایتی و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی ۱۵۸ دلار خواهد بود. مدل دیگر با ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی ۲۰۱ دلار قیمت گذاری شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی