ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت هوشمند و مقاوم گارمین Instinct با قیمت 300 دلار معرفی شد

کمپانی گارمین اخیراً از ساعت هوشمند جدیدی برای علاقه مندان به ماجراجویی رونمایی کرده که از همین حالا برای خرید در دسترس قرار گرفته. گارمین Instinct اسمارت واچی مقاوم است که برای فعالیت های ورزشی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۰ مهر ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

کمپانی گارمین اخیراً از ساعت هوشمند جدیدی برای علاقه مندان به ماجراجویی رونمایی کرده که از همین حالا برای خرید در دسترس قرار گرفته. گارمین Instinct اسمارت واچی مقاوم است که برای فعالیت های ورزشی ساخته شده اما با قیمت چندان ارزانی به دست مشتریان نخواهد رسید.

این ساعت هوشمند که در سه رنگ گرافیت، قرمز و توندرا عرضه می شود، 300 دلار قیمت دارد. گارمین وعده عمر باتری 14 روزه در «حالت اسمارت واچ»، عمر باتری 16 ساعته در «حالت جی پی اس» و عمر باتری 40 ساعته در حالت باتری سیوینگ «UltraTrac» را داده است.

به گفته گارمین، ساعت Instinct با استاندارد نظامی 810G در برابر حرارت، شوک الکتریکی و آب (تا عمق 100 متر) از خود مقاومت نشان می دهد. سخت افزار دستگاه درون بدنه ای از جنس پلمیر تقویت شده جای گرفته و نمایشگر آن نیز در برابر خط و خش مقاوم است. حالا که صحبت از نمایشگر شد باید گفت این پنل مونوکرومی بوده و با رزولوشن 128x128 پیکسل، محتویات آن کاملاً زیر تابش مستقیم نور خورشید قابل مشاهده خواهند بود.

گارمین Instinct تمام سنسورها و ابزارهای پایش لازم را در خود جای داده که از جمله آنها می توان به جی پی اس، GLONASS، قطب نمای سه محوره، فشارسنج، ارتفاع سنج، حرارت سنج و پایشگر ضربان قلب اشاره کرد. البته متاسفانه خبری از NFC و Connect IQ نیست اما ساعت مورد اشاره قادر به دریافت نوتیفیکیشن ها و دیگر اعلانات از اسمارت فون کاربر است. ناگفته نماند که گارمین Instinct با دیوایس های اندرویدی و iOS سازگاری دارد اما قابلیت پاسخدهی هوشمند آن تنها با اندروید امکان پذیر است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی