ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ: موبایل تاشو مورد انتظار تبلتی است که راحت در جیب جا می‌شود

تا به امروز اخبار فراوانی درباره دیوایس تاشو سامسونگ شنیده ایم؛ موبایل هوشمندی که برای دو سال در حال توسعه بوده و اطلاعات بیشتری درباره آن طی رویداد SDC 2018 ماه آتی میلادی منتشر می ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۰ مهر ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

تا به امروز اخبار فراوانی درباره دیوایس تاشو سامسونگ شنیده ایم؛ موبایل هوشمندی که برای دو سال در حال توسعه بوده و اطلاعات بیشتری درباره آن طی رویداد SDC 2018 ماه آتی میلادی منتشر می شود؛ هرچند که احتمالاً تا پیش از سال 2019 شاهد عرضه اش به بازار نباشیم.

دی جی کو، مدیرعامل سامسونگ موبایل روز گذشته و در جریان مراسم رونمایی از موبایل گلکسی A9 در کوالالامپور بخشی از صحبت های خود را به موبایل تاشو این کمپانی اختصاص داد و گفت که این دیوایس هم به عنوان یک موبایل و هم به عنوان یک تبلت عمل خواهد کرد.

در گزارش های چند وقت اخیر خوانده ایم که موبایل سامسونگ فرمی شبیه به یک کتاب داشته و نمایشگر آن به صورت عمودی تا می شود. در طراحی سامسونگ که موبایل را از وسط به سمت داخل تا می کند، تمام نمایشگر در حالت تا شده پنهان می گردد اما کماکان امکان استفاده از دستگاه به لطف یک نمایشگر خارجی وجود دارد. گفته می شود نمایشگر اصلی و خارجی دستگاه هر دو از نوع اولد بوده و به ترتیب ابعادی معادل 7.3 و 4.6 اینچ دارند.

دی جی کو، مدیر سامسونگ موبایل

کو در صحبت های خود مشخصات نمایشگرها را تایید نکرد اما این را گفت که بدون تا کردن دستگاه و استفاده از آن به عنوان یک موبایل، می توانید از آن به عنوان یک تبلت با قابلیت های مولتی تسکینگ استفاده کنید. «وقتی ما یک موبایل تاشو عرضه می کنیم، باید واقعاً برای مشتریان معنادار باشد. اگر تجربه کاربری با استانداردهای من همخوانی نداشته باشد، دلم نمی خواهد چنین محصولی را عرضه کنم».

کو ضمن تایید عرضه دستگاه در بازارهای سراسر جهان، در ادامه سخنانش می گوید: «من مطمئنم که ما به یک موبایل تاشو نیاز داریم. احتمالاً زمانی که شروع به فروش موبایلی تاشو کنیم، بازاری بی رقابت باشد، اما قطعاً گسترش خواهد یافت». گفتنی است که کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ اوایل ماه آتی میلادی برگزار می شود و انتظار می شود شاهد نمایشی هرچند کوتاه از دیوایس تاشوی این کمپانی در سان فرانسیسکو باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • MOHAMMAD-7
    MOHAMMAD-7 | ۲۰ مهر ۱۳۹۷

    از رو جی ال ایکس اسکی نرین لطفا

  • Seyed Ali Amrollahi
    Seyed Ali Amrollahi | ۲۰ مهر ۱۳۹۷

    نه خیر، گوشی های جی ال ایکس(GLX) بهترین و تنها موبایل هست که راحت از جیب میاد بیرون و هیچ برند و موبایل دیکه نمیتونه این ویژگی رو داشته باشه????

    • Metallover
      Metallover | ۲۰ مهر ۱۳۹۷

      ???????

      • Seyed Ali Amrollahi
        Seyed Ali Amrollahi | ۲۱ مهر ۱۳۹۷

        ?????

مطالب پیشنهادی