ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اسلحه مورد علاقه خود را با سیستم شخصی سازی Red Dead Redemption 2 بسازید

جدیدترین ساخته‌ی استودیو راکستار گیمز، یعنی بازی Red Dead Redemption 2 بدون شک در لیست عناوین مورد انتظار  بسیاری از طرفداران بازی‌های ویدیویی قرار دارد. طبق وعده‌های سازندگان، این بازی که در سبک اکشن ماجراجویی و ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۲۰ مهر ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

جدیدترین ساخته‌ی استودیو راکستار گیمز، یعنی بازی Red Dead Redemption 2 بدون شک در لیست عناوین مورد انتظار  بسیاری از طرفداران بازی‌های ویدیویی قرار دارد. طبق وعده‌های سازندگان، این بازی که در سبک اکشن ماجراجویی و با حال و هوایی وسترن ساخته شده، قرار است ویژگی‌های جدید بسیاری را در این سری معرفی کند.

با توجه به اطلاعاتی که تاکنون از بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شده‌ است، می‌توان به این نتیجه رسید که سازندگان تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا تغییرات زیادی را در بخش تکنفره‌ اعمال کنند. یکی از این تغییرات، گزینه‌های شخصی سازی بسیاری است که در جریان بازی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

کاربران در بازی Red Dead Redemption 2 می‌توانند یک پیستول (اسلحه دستی)، یک شاتگان اره شده و تعدادی هفت تیر با خود حمل کنند. البته برای حمل هفت تیر به جلدهای چرمی نیاز است که نه تنها محل نگهداری این نوع اسلحه‌ها محسوب می‌شوند، بلکه از هر گونه صدمه به آن‌ها نیز جلوگیری می‌کنند.

بازی Red Dead Redemption 2

کاربران می‌توانند با تغییر دستگیره‌، محل نشانه‌ گیری و دوربین‌ اسلحه‌ها که تعدادشان به 50 عدد می‌رسد، عملکرد آن‌ها را بهبود ببخشند. گزینه‌های شخصی سازی اسلحه‌ها به همین 3 مورد ختم نمی‌شود و کاربران می‌توانند با استفاده از انواع فلزات و چوب‌ها ظاهر اسلحه‌ی خود را تغییر دهند. همچنین در بازی قابلیت حکاکی روی اسلحه و استفاده از روغن برای جلا دادن آن‌ها نیز وجود خواهد داشت.

ویژگی‌های قابل توجه بازی Red Dead Redemption 2 تنها به همین موارد ختم نمی‌شود. داستان طی فصل‌های مختلف جریان دارد و شامل لوکیشن‌های مختلف برفی و کوهستانی، بیابانی، جنگلی و شهری می‌شود. همچنین در این بازی بیش از 200 گونه‌ی مختلف جانوری وجود خواهد داشت که شامل گرگ‌ها، نژاد‌های مختلف اسب‌، تمساح‌، خرس‌، انواع ماهی، عقاب‌ها و دیگر حیوانات اهلی و وحشی می‌شود.

چندی پیش، سونی از باندل جدید کنسول پلی استیشن 4 رونمایی کرد که برای بازی Red Dead Redemption 2 طراحی شده بود. در پشت جعبه‌ی این باندل، نوشته شده بود که این بازی حجمی معادل 105 گیگابایت خواهد داشت که به نظر می‌رسد رقم اشتباهی بوده است. با توجه به گزارشی که به تازگی منتشر شده، نسخه‌ی پلی استیشن 4 این بازی 50 گیگابایت حجم دارد که باید به آن 3 گیگابایت به‌روزرسانی روز نخست را نیز اضافه کرد.

در پایان، لازم به ذکر است که بازی مورد انتظار Red Dead Redemption 2 در تاریخ 4 آبان برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی