ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی Watch GT در وبسایت شرکت رؤیت شد؛ قاب سرامیکی و عمر باتری دو هفته ای

چند وقتی است که بازار شایعات و انتشار اطلاعات درباره ساعت هوشمند هوآوی Watch GT داغ شده و هر از گاهی شاهد ظهور رندرها و مشخصات فنی این پوشیدنی هستیم. اما امروز ساعت جدید هوآوی ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۰ مهر ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

چند وقتی است که بازار شایعات و انتشار اطلاعات درباره ساعت هوشمند هوآوی Watch GT داغ شده و هر از گاهی شاهد ظهور رندرها و مشخصات فنی این پوشیدنی هستیم. اما امروز ساعت جدید هوآوی در وبسایت این شرکت رؤیت شد و حالا تقریباً از تمام مشخصات فنی آن مطلع هستیم.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، هوآوی Watch GT از یک نمایشگر 1.39 اینچی AMOLED با رزولوشن 454 در 454 بهره می برد که در یک قاب دایره ای سرامیکی قرار گرفته است. البته سایر قسمت های بدنه از آلومینیوم ساخته شده که با ضخامت 10.6 میلیمتر، 0.1 میلیمتر از اپل واچ 4 باریک تر است.

هوآوی Watch GT

در زمینه عمر باتری، هوآوی Watch GT با استفاده از یک باتری 420 میلی آمپر ساعتی عمر یک ماهه را (صرفاً در حالت ساعت) تضمین می کند که این رقم با کاربری سنگین به دو هفته کاهش خواهد یافت. البته اگر کاربر سنسور GPS را همواره روشن نگه دارد، باتری Watch GT تنها 22 ساعت دوام خواهد داشت.

سنسور ضربان قلب Watch GT به هوش مصنوعی مجهز شده است

هوآوی Watch GT همچنین از یک حسگر ضربان قلب جدید با فناوری TruSeen 3.0 بهره مند بوده که با استفاده از هوش مصنوعی، نتایج دقیق تری را به کاربر نمایش می دهد. سنسور مورد بحث در ضمن توانایی پایش خواب و سنجش فشار خون را نیز دارد و در صورت مشاهده موارد مشکوک، راهکارهایی برای کاهش فشار خون به کاربر ارائه می دهد.

Watch GT

ویژگی سلامتی دیگر Watch GT، اپلیکیشن مربی خصوصی دوندگی است که البته اگر کاربر به این فعالیت ورزشی علاقه مند نباشد، گزینه های دیگری مانند شنا، دوچرخه سواری و کوهنوردی نیز قابل پشتیبانی هستند.

هنوز از تاریخ عرضه یا قیمت هوآوی Watch GT اطلاعی در دست نیست اما بر اساس موارد منتشر شده در وبسایت کمپانی، ساعت هوشمند مورد بحث تنها با گوشی های هوآوی و آنر که به رابط کاربری EMUI 9.0 مجهز باشند سازگار بوده و باید دید که آیا در آینده پشتیبانی از سایر تلفن های اندرویدی نیز به Watch GT اضافه می شود یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی