ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خانواده سرفیس مایکروسافت
تکنولوژی

یک شرکت تحلیلی از زوال زودهنگام خانواده سرفیس مایکروسافت می گوید

در اکتبر سال قبل بود که استیو برازیر مدیرعامل شرکت تحقیقات بازار Canalys پیش بینی پایانی غم انگیز را برای محصولات خانواده سرفیس مایکروسافت در سال ۲۰۱۹ مطرح کرد و حالا او بار دیگر این ادعای ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

در اکتبر سال قبل بود که استیو برازیر مدیرعامل شرکت تحقیقات بازار Canalys پیش بینی پایانی غم انگیز را برای محصولات خانواده سرفیس مایکروسافت در سال ۲۰۱۹ مطرح کرد و حالا او بار دیگر این ادعای خود را در جریان فورومی به نام Channels مطرح کرده است:

من همچنان روی حرفم هستم که ادامه تولید محصولات سرفیس دیگر به نفع مایکروسافت نیست.

اما نکته جالب در مورد این پیش بینی آن است که به تازگی سه عضو  جدید به خانواده سرفیس مایکروسافت اضافه شده و همانطور که پیشتر در خبرها خواندید در کنار سرفیس پرو ۶، سرفیس لپ تاپ ۲ و سرفیس استودیوی ۲ حتی از یک هدفون تازه در این خانواده نیز رونمایی کرد.

مساله دیگر آنکه درست کمی پیش از این پیش بینی، مایکروسافت جایگاهش را در میان پنج تولید کننده مطرح سخت افزار آمریکا تثبیت کرد و آنطور که گارتنر گزارش داد در سال جاری میلادی ۴.۱ درصد از سهم بازار کشور آمریکا را به خود اختصاص داد که این افزایش بیش از دوبرابری را از ابتدای سال ۲۰۱۷ نشان می دهد.

سرفیس لپ تاپ ۲

با توجه به رونمایی از محصولات تازه خانواده سرفیس مایکروسافت و همچنین صحبت های اخیر پانوس پانای مدیر ارشد واحد سرفیس مبنی بر تهیه و توسعه گروه جدیدی از محصولات خانواده سرفیس مشخص نیست که چرا این موسسه آماری چنین اظهاراتی مطرح کرده زیرا بعید به نظر می رسد که در سال ۲۰۱۹ [دست کم] شاهد بروز چنین اتفاقی باشیم.

گفتنی است پیشتر مدیران ارشد دل و لنوو از اظهارات برازیر حمایت کرده بودند و دست بر قضی این دو، شرکت هایی بوده اند که آشکارا ناخوشنودی خود از تلاش های سخت افزاری مایکروسافت را ابراز کرده بودند. بنابراین می توان گفت که تا به اینجا همه چیز در تناقض با پیش بینی های برازیر است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی