ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

میت ۲۰ پرو
تکنولوژی

گوشی گیمینگ هواوی میت 20 ایکس رویت شد

در حالی که به نظر می رسد در رویداد 24 مهر ماهِ هواوی شاهد معرفی گوشی های میت 20 و میت 20 پرو باشیم اما ظاهراً یک گوشی ویژه گیمینگ هم در راه خواهد بود؛ ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

در حالی که به نظر می رسد در رویداد 24 مهر ماهِ هواوی شاهد معرفی گوشی های میت 20 و میت 20 پرو باشیم اما ظاهراً یک گوشی ویژه گیمینگ هم در راه خواهد بود؛ میت 20 ایکس که به تازگی تصاویری زنده منتسب به آن فاش شده است.

میت 20 ایکس

طراحی میت 20 ایکس بسیار مشابه با دو پرچمدار دیگر این سری است و تصور می شود نمایشگر آن 7.2 اینچی و از نوع اولد باشد. بر اساس این تصاویر ظاهراً شاهد همان دوربین سه گاه مشابه با دو مدل دیگر سری میت 20 هستیم که در کنار فلش آرایشی 4 تایی را شکل داده اند.

میت 20 ایکس

انتظار داریم میت 20 ایکس با چیپست قدرتمند کایرین 980 همراه باشد و 4، 6 یا 8 گیگابایت رم آن را همراهی کند. گمان می رود کاربران برای ظرفیت حافظه داخلی 3 انتخاب داشته باشند: 128، 256 یا 512 گیگابایتی.

اما یکی از ویژگی هایی که در مورد یک گوشی گیمینگ اهمیت بالایی دارد باتری است. این مورد همچنان یک راز است و هنوز اطلاعاتی در موردش نداریم.

با توجه به تیزری که اندکی قبل از میت 20 ایکس منتشر شده بود به نظر می رسد لوله های حرارتی به منظور خنک سازی گوشی استفاده شده باشد تا در حین بازی و کارهای سنگین دیگر گوشی بیش از حد داغ نشود.

کنجکاو هستیم که بدانیم هواوی در مقایسه با دیگر مدل های سری میت 20 برای گوشی گیمینگ میت 20 ایکس چه تفاوت های دیگری را در نظر گرفته تا آن را متمایز کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohy
    Mohy | ۲۲ مهر ۱۳۹۷

    حالا دیگه یاد گرفتن گوشی میگیرن دست یه نفر دیگه عکس میگیره واسه تبلیغات تا دست به دست شه

مطالب پیشنهادی