ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بازی Call of Duty: Black Ops 4
ویجیاتو - بازی

بلک آپس 4 رکورد بیشترین و کمترین فروش سری کال او دیوتی را شکست

بازی Call of Duty: Black Ops 4 در همین روزهای ابتدایی عرضه خود رکورد بیشترین فروش دیجیتالی بین تمام بازی‌های اکتیویژن، شبکه پلی استیشن و ایکس باکس لایو را شکسته و از سمتی دیگر، از ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | ۱۴:۱۵

بازی Call of Duty: Black Ops 4 در همین روزهای ابتدایی عرضه خود رکورد بیشترین فروش دیجیتالی بین تمام بازی‌های اکتیویژن، شبکه پلی استیشن و ایکس باکس لایو را شکسته و از سمتی دیگر، از نظر فیزیکی با کاهش ۶۵ درصدی نسبت به نسخه پیش، کم‌ترین میزان فروش در ۱۱ سال اخیر سری کال او دیوتی را به نام خود ثبت کرده است.

علاوه بر به دست آوردن رکورد بیشترین فروش دیجیتالی روز اول پلتفرم‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4، آمار فروش دیجیتالی نسخه پی‌ سی بازی هم ۲ برابر نسخه پیشین این سری بوده و در نهایت تعداد کاربران آنلاین بازی هم رشد قابل مشاهده‌ای را تجربه می‌کند.

راب کاستریج، معاون فرنچایز کال او دیوتی در رابطه با موفقیت بلک آپس 4 می‌گوید: «بلک آپس ۴ یک بازی فوق العاده است و جامعه کاربری نیز به آن واکنش فوق العاده ‌ای نشان داده. ما رکورد فروش دیجیتالی برای روز اول را شکسته‌ایم و تعداد کاربران آنلاین بازی نسبت به سال گذشته نیز با رشد همراه بوده.»

کال او دیوتی

او در ادامه صحبت‌های خود به رضایت کاربران از بلک آپس 4 اشاره می‌کند: «اما مهم‌تر از همه این موارد، لذت بردن کاربران از بخش آنلاین بازی، زامبی و بلک‌آوت محسوب می‌شود. این تنها آغاز ماجراست و ماجراجویی فوق‌العاده‌ای در انتظار بلک آپس ۴ است.»

Call of Duty: Black Ops 4 در جلب نظر منتقدان نیز موفق عمل کرده و بسیاری از نشریات این عنوان را یکی از بهترین نسخه‌های کال او دیوتی و بخش بلک‌اوت را یکی از بهترین تجربه‌های بتل رویال موجود در بازار می‌دانند. همچنین بخش زامبی به عنوان پای ثابت کال او دیوتی طی سال‌های اخیر با پیشرفت‌های چشم‌گیری همراه بوده و محتوای گسترده‌تری نسبت به گذشته داشته که می‌تواند شما را چه تنهایی و چه با حضور دوستانتان سرگرم کند.

بلک آپس 4 در حال حاضر برای پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در دسترس بوده و اگر قصد خرید این بازی را دارید، بهتر است حتما نگاهی به 8 نکته که پیش از بازی کردن Call of Duty: Black Ops 4 باید بدانید داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hosein n
    hosein n | ۲۳ مهر ۱۳۹۷

    وقتی دیسک یه بازی فقط حکم فایل نصب داره و باید 55 گیگ دانلود کنی خب کسی دیسک نمیخره. دلیل کاهش فروش دیسک اینه. وگرنه بیشترین فروش روز اولو تو بازیهای اکتیوژن تو این نسل داشته. شما یسر برو توییچ همه دارن کالاف میزنن

مطالب پیشنهادی