ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نسخه 6.03 فرمور پلی استیشن 4 مشکل ریست شدن کنسول را حل می‌کند

سونی امروز نسخه 6.02 فرمور پلی استیشن 4 را منتشر کرد که ظاهرا مشکل رفتن کنسول به حالت کارخانه هنگام باز کردن یک پیام خصوصی خالی را رفع می‌کند. همین هفته بود که بعضی از ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۹

سونی امروز نسخه 6.02 فرمور پلی استیشن 4 را منتشر کرد که ظاهرا مشکل رفتن کنسول به حالت کارخانه هنگام باز کردن یک پیام خصوصی خالی را رفع می‌کند.

همین هفته بود که بعضی از کاربران پلی استیشن 4 گزارش کردند که بعد از باز کردن یک پیام خصوصی ناشناخته، کنسول آن‌ها هنگ کرده و مجبور به بردن‌ دستگاه به حالت کارخانه می‌شوند. پیام ذکر شده باعث فریز شدن کنسول می‌شد و متقلبان برای حذف حریف‌های خود در بازی‌های آنلاین از آن استفاده می‌کردند.

جالب است بدانید که امکان پاک کردن پیام ذکر شده با استفاده از اپلیکیشن پلی استیشن موبایل هم ممکن نبوده و بعد از پیدا شدن این باگ، تعدادی زیادی از کاربران شبکه پلی استیشن گرفتن پیام در این شبکه را به حالت خصوصی تغییر دادند. همزمان، سونی هم اعلام کرد که با انتشار یک به‌روزرسانی، مشکل ذکر شده را حل می‌کند.

پلی استیشن

در توضیحات فرمور 6.02 که حجمی معادل ۴۵۰ مگابایت دارد، عبارت «بهبود کلی عملکرد سیستم» ذکر شده اما بر حسب گزارش کاربران می‌توان گفت که بعد از نصب این فرمور که دانلود آن به محض وصل شدن کنسول‌تان به اینترنت آغاز می‌شود، دیگر با این گلیچ اعصاب خرد کن روبرو نخواهید شد. در ضمن، روز گذشته هم بعضی از کاربران در اتصال به شبکه پلی استیشن با مشکل روبرو بودند که به نظر می‌رسد این اختلال هم در حال حاضر رفع شده است.

اگر همچنان از دریافت پیامی که باعث ریست شدن کنسول شما می‌شود نگران هستید، بهتر است هر چه سریع‌تر این فرمور جدید را دریافت کنید. مدتی می‌شود که سونی در فرمورهای پلی استیشن 4، تغییرات زیادی را اعمال نکرده و تنها به رفع باگ‌ها و بهبود جزئی عملکرد سیستم بسنده می‌کند.

جدا از این موارد، به نظر می‌رسد که سونی از همین حالا در حال برنامه‌ریزی برای عرضه پلی استیشن بعدی بوده و افراد جدیدی را هم برای آغاز کمپین تبلیغاتی این کنسول استخدام کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • hosein n
    hosein n | ۲۵ مهر ۱۳۹۷

    منم بخاطر خبر چند روز پیشتون همه تنظیمات گذاشته بودم رو فرند انلی. فقط نمیدونم چرا آپدیت های امنیتی پلی استیشن عین گوگل حجم کمی ندارن و کامل دوباره باید فریمور جدید دانلود کنی

    • amink69
      amink69 | ۲۶ مهر ۱۳۹۷

      IOS هم همینطور هستش

مطالب پیشنهادی