ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یک هفته مانده به عرضه رسمی، مشخصات موبایل هیدروژن وان بالاخره فاش شد

بعد از چندین تاخیر پی در پی، کمپانی RED قصد دارد بالاخره طی هفته آتی موبایل های Hydrogen One پیش خرید شده را به دست مشتریان برساند. اما اگر نمی توانید تا آن زمان منتظر ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | ۲۱:۱۵

بعد از چندین تاخیر پی در پی، کمپانی RED قصد دارد بالاخره طی هفته آتی موبایل های Hydrogen One پیش خرید شده را به دست مشتریان برساند. اما اگر نمی توانید تا آن زمان منتظر باقی بمانید، لیست مشخصات این دستگاه اخیراً از طریق یک اینفوگرافی فاش شده است.

تا به امروز، تمام شایعات و گزارش های مربوط به هیدروژن وان به صورت جسته و گریخته منتشر می شدند اما حالا فرصتی پیش آمده تا با تمام مشخصات داخلی دستگاه به صورت یک جا آشنا شویم. گفتنی است که اکثر مشخصه های دستگاه، با هر آن چیزی که از یک موبایل پرچمدار در سال 2018 انتظار دارید همخوانی دارد؛ بنابراین باید منتظر 128 گیگابایت حافظه داخلی، 6 گیگابایت حافظه رم، باتری غول آسای 4500 میلی آمپر ساعتی، بدنه آلومینیومی یا تیتانیومی، اسپیکرهای استریو و نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن 2560x1440 پیکسل باشید.

لیست مشخصات سخت افزاری موبایل هیدروژن وان RED

در لیست مشخصات اشاره ای به چیپست دستگاه نشده اما RED قبلاً اعلام کرده بود که موبایل پرچمدار خود را با اسنپدراگون 835، چیپست سال گذشته کوالکام عرضه می کند؛ بنابراین خبری از چیپست جدیدتر اسنپدراگون 845 نیست که خود نکته ای منفی برای یک اسمارت فون 1195 دلاری به حساب می آید.

اما هیدروژن وان قابلیت های دیگری دارد که آن را به موبایلی منحصر به فرد تبدیل می کنند. یکی از این قابلیت ها «4V» نامیده می شود و نوعی نمای هولوگرافیک به نمایشگر می بخشد؛ هرچند که RED تا به امروز چگونگی کارکرد این تکنولوژی را دقیقاً توضیح نداده. این موبایل ضمناً به لنزهای دوگانه 8.3 مگاپیکسلی در جلو و سنسورهای دوگانه 12.3 مگاپیکسلی در پشت مجهز شده که ظاهراً آنها نیز قادر به ثبت تصاویر و ویدیوهایی سازگار با 4V هستند. ضمناً پین هایی روی بدنه دستگاه تعبیه شده که می توانند میزبان ماژول های اضافه باشند.

در نهایت باید افزود این موضوع بسیار عجیب است که RED در حال عرضه رسمی موبایلی است که مشتریان از مشخصات سخت افزاری کامل آن باخبر نیستند. اما از آن جایی که بسیاری از مصرف کنندگان همین حالا 1195 دلار صرف پیش خرید هیدروژن وان کرده اند، بعید است که لیست مشخصات سخت افزاری کامل، نظر آنها را تغییر دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • sirghost
    sirghost | ۲۵ مهر ۱۳۹۷

    موبایل نیتروژن و اکسیژن کی میاد ؟

مطالب پیشنهادی