ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار ویدیوی تست مقاومت گوشی گوگل پیکسل 3 ایکس ال

دو هفته پیش گوگل از موبایل‌های «پیکسل 3» و «پیکسل 3 ایکس ال» رونمایی کرد. این موبایل‌ها از ۲۶ مهرماه در آمریکا عرضه شده و قرار است دو هفته بعد نیز به بازار تلفن‌های هوشمند اروپا وارد ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

دو هفته پیش گوگل از موبایل‌های «پیکسل 3» و «پیکسل 3 ایکس ال» رونمایی کرد. این موبایل‌ها از ۲۶ مهرماه در آمریکا عرضه شده و قرار است دو هفته بعد نیز به بازار تلفن‌های هوشمند اروپا وارد شوند. عرضه این موبایل در آمریکا موجب شده که بسیاری از کاربران به تست‌های مختلفی با آنها دست بزنند. حال کانال معروف JerryRigEverything هم طبق روال همیشه خود پس از معرفی یک گوشی تازه، سراغ پرچمدار جدید گوگل یعنی پیکسل 3 ایکس ال رفته تا با تخریب کامل آن، اطلاعاتی درباره‌ی دوام واقعی این تلفن هوشمند بدست آورد.

این موبایل در برابر خم شدن، استقامت و مقاومت باورنکردنی از خود نشان داده و به طور کلی مشکلی برایش رخ نمی‌دهد. بدین ترتیب بدنه‌ی شیشه‌ای با لبه‌های آلومینیومی آن هیچ‌گونه انعطافی از خود نشان نداده و خیال طرفداران گوگل را راحت نموده است.

همانطور که می‌دانید یک بدنه‌ی پشتی شیشه‌ای برای این موبایل تعبیه شده که برخی را درباره‌ی دوام پیکسل 3 ایکس ال در برابر خط و خش نگران کرده است. پس از آزمایشات مقاومت کانال یوتیوب JerryRigEverything، مشخص شده که اشیائی با میزان سختی موس ۴ قادرند روی این بدنه خط بیاندازند. این در حالی است که شیشه‌های گوریلا گلس اصولاً قادرند چنین سختی‌هایی را تحمل کنند و تنها اشیائی با درجه سختی موس ۷ می‌توانند روی آنها خراش بیاندازند.

پیکسل 3 ایکس ال

بدین ترتیب مشخص شده که پرچمداران جدید گوگل یعنی پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال در مقایسه‌ با گوشی های شیشه‌ای دیگر مقاومت کمتری از خود نشان می‌دهند و هر چیزی ممکن است روی آنها خراش بیاندازد. این مسئله می‌تواند به ضرر ساکنین مانیتن ویو تمام شود چرا که با وجود تلفن‌های هوشمند با دوام بالا، به نظر می‌رسد کاربران به خش نیفتادن گوشی‌هایشان عادت کرده‌‌اند.

به همین دلیل اگر کاربری اصرار زیادی به خرید این گوشی علیرغم مشکلات زیادی پیش آمده برایش، داشته باشد می‌تواند با خرید یک قاب محافظ قوی، خیال خود را بابت خراش ‌های احتمالی، راحت کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۲۸ مهر ۱۳۹۷

    اون خراش های پشت با آب کاملا رفع میشه .اینجا ببینین :
    https://www.youtube.com/watch?v=so4HSVnNZQo

مطالب پیشنهادی