ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بایرن مونیخ
تکنولوژی

بایرن مونیخ وبسایتی برای ارتباطات اینترنتی ضعیف راه اندازی می کند

بایرن مونیخ اعلام کرده که وبسایت تازه ای را راه اندازی کرده و قصد دارد از طریق آن اخبار و آپدیت های مربوط به خود را به سمع و نظر کاربرانی برساند که ارتباطات اینترنتی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | ۱۴:۴۵

بایرن مونیخ اعلام کرده که وبسایت تازه ای را راه اندازی کرده و قصد دارد از طریق آن اخبار و آپدیت های مربوط به خود را به سمع و نظر کاربرانی برساند که ارتباطات اینترنتی ضعیفی دارند، اینترنت مورد استفاده شان محدودیت دارد یا موبایل هایشان بیش از اندازه قدیمی شده.

این تیم در بیانیه خبری رسمی خود اعلام نموده که باشگاه بایرن اولین سازمان ورزشی در دنیا خواهد بود که یک وبسایت اختصاصی برای جوامع اینترنتی محروم راه اندازی می کند. وبسایت خبری این تیم فوتبال آلمانی قرار است که محتوای خود را به صورت مقالات متنی و با کمترین گرافیک به سمع و نظر کاربرانش برساند تا صفحات آن با سهولت و سرعت بیشتری باز شوند و ساکنین نواحی کمتر برخوردار دنیا که به ارتباطات اینترنتی ضعیفی دسترسی دارند راحت تر بتوانند به اخبار آن دسترسی پیدا کنند.

بایرن مونیخ

به این ترتیب بایرن مونیخ نتنها کاربران خود در جوامع پیشرفته را در جریان تازه ترین خبرهایش قرار می دهد بلکه همه تلاشش را هم برای دسترسی به ساکنین مناطق کمتر برخورداری که به وبسایت فعلی، اپ های موبایل و شبکه های اجتماعی آن دسترسی ندارند خواهد کرد. این وبسایت به طور مشخص هواداران بایرن مونیخ در بخش هایی نظیر آفریقا، خاور میانه و آسیا را نشانه گرفته است.

گفتنی است در مرحله نخست خبرهای این وبسایت به زبان های آلمانی، انگلیسی و اسپانیایی ارائه میشوند و بعدها به زبان های دیگری نیز ترجمه می شوند. این سرویس احتمالا بیشترین کاربرد را برای ساکنین مناطق روستایی و افرادی خواهد داشت که از طریق سیستم های حمل و نقل عمومی حرکت می کنند و به اینترنت پر سرعت دسترسی ندارند. وبسایت جدید بایرن مونیخ همچنین کاربران نابینا را هم مخاطب خود قرار داده چراکه قابلیت تبدیل متن به صدا نیز برای تمامی مقالات خبری اش در نظر گرفته شده است.

در سال جاری میلادی تنها ۳۶ درصد از مردم دنیا به تلفن های هوشمند دسترسی دارند

طبق گزارش تازه موسسه استاتیستا ۳۶ درصد از جمعیت دنیا در سال ۲۰۱۸ میلادی به اسمارت فون دسترسی خواهند داشت و این یعنی ۶۴ درصد بقیه از تلفن های هوشمند بی بهره اند. در نتیجه از آنجا که بایرن مونیخ از جمله تیم های ورزشی پرمخاطب دنیا به شمار می رود انتظار می رود که تصمیم مدیران باشگاه برای خیلی از این هواداران نتیجه بخش باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی