ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

گزارش تصویری از سومین همایش کانون هواداران ام وی ام X33

جمعه 27 مهر ماه برای سومین بار هواداران ام وی ام X33 در محل بزرگراه شهید بابایی شرق به غرب پارکینگ پارک یاس دور هم جمع شدند. ام وی ام X33 به عنوان با سابقه ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۵

جمعه 27 مهر ماه برای سومین بار هواداران ام وی ام X33 در محل بزرگراه شهید بابایی شرق به غرب پارکینگ پارک یاس دور هم جمع شدند. ام وی ام X33 به عنوان با سابقه ترین کراس اور چینی بازار ایران شناخته می شود و تا به حال سه مدل مختلف آن در بازار کشور ما عرضه شده است. چنین گردهمایی هایی که از سوی مدیران خودرو برگزار می شود معمولا با استقبال های مشتریان همراه می شود.

در حال حاضر مدل ام وی ام X33 مدل S توسط مدیران خودرو در بازار ایران عرضه می شود و در آینده باید منتظر کراس اوورهای جدیدتری از سوی این شرکت باشیم.

ام وی ام X33

موتور این خودرو از نوع 2 لیتری است و توانایی تولید حداکثر قدرت 136 اسب بخار و 180 نیوتن متر گشتاور را دارد. جعبه دنده CVT نیز وظیفه انتقال رسانی قدرت به چرخ های جلویی را بر عهده دارد.

از امکانات این خودرو می توان به صفحه نمایش 8 اینچی لمسی، کنترل سیستم صوتی، کروز کنترل، بلوتوث، رینگ های 17 اینچی، سنسور پارک و دوربین عقب و مواردی از این دست اشاره کرد.

در هر صورت کانون هواداران ام وی ام را باید یکی از فعال ترین کانون های هواداری خودرویی کشور قلمداد کرد که برنامه های مدونی را اجرایی می کنند. به طور مثال برگزاری مسابقات فوتسال بین اعضای کانون هواداران در ماه رمضان و سفرهایی به شمال کشور از اهم برنامه های کانون هواداری است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • sia10
    sia10 | ۳۰ مهر ۱۳۹۷

    کلا فاز اینجور آدم ها نفهمیدم این که آدم در هر شرایطی خوشحال باشه و از وضعیت فعلی راضی خیلی هم خوبه ولی بعضی همایش ها و گروه ها تو ایران خیلی غیر عادیه.این که افرادی عاشق ماشین های کلاسیک یا سوپر اسپرت ها باشند در تمام دنیا چیز عجیبی نیست ولی اینکه گروهایی تو تلگرام و اینستاگرام ایرانی می بینی به عنوان عاشقان سوناتا!پرشیا سواران,عشق پرایدی هاو... یکم زیادی عجیبه!نمیگم عاشق ام وی ام وجود نداره ولی همچین گروهی حتی اگر وجود داشت مدیران ارشد ام وی ام چین(همون چری)هم شاید توش جایی نداشتند!(مثلا خودشون عاشق بنز و پورشه ... بودند بعد یه شرکت به خاطر علاقه به ماشین زدند!).بیشتر این افراد کانون هوداران از وضعیت و انتخاب فعلی خود راضی هستند نه کانون هواداران واقعی(چون اکثر ایرانی ها همین هستند مثلا هر کی ال جی داره میگه ال جی بهترینه هر کی سامسونگ و اپل و ... هم داره به همین شکل،چون با این حرفش میخواد بگه من بهترین انتخاب کردم).به نظرم بهتره اگر ادم میخواد عاشق ماشین باشه عشقش یکم سطح بالاتر بگیره تا برای رسیدن بهش تلاش بیشتر هم بکنه.مثلا خود من تو برندهای خودرو bmw خیلی دوست دارم.در ضمن خودم هم از این قراضه های وطنی دارم ونگاهم از بالا به پایین نیست.
    البته این جور برنامه بیشتر توسط شرکت وارد کننده برگزار میشه ولی خب خیلی ها هم سوار بر موج میشند.

  • mortezaniksard
    mortezaniksard | ۳۰ مهر ۱۳۹۷

    به امید همایش کانون هواداران پراید قاتل?

مطالب پیشنهادی