ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل گیمینگ شیائومی بلک شارک هِلو معرفی شد؛ طراحی بهبودیافته، مشخصات قدرتمند

درست شش ماه بعد از عرضه موبایل گیمینگ بلک شارک، شیائومی حالا از مدل جدید و ارتقایافته ای به نام Black Shark Helo رونمایی کرده که بروزرسانی های مهمی با خود به ارمغان می آورد.در ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱ آبان ۱۳۹۷ | ۱۸:۴۵

درست شش ماه بعد از عرضه موبایل گیمینگ بلک شارک، شیائومی حالا از مدل جدید و ارتقایافته ای به نام Black Shark Helo رونمایی کرده که بروزرسانی های مهمی با خود به ارمغان می آورد.در حالی که هسته طراحی دستگاه تفاوتی با مدل پیشین ندارد، بلک شارک هلو می تواند گزینه ای دلچسب تر برای علاقه مندان به بازی های ویدیویی باشد.

این اسمارت فون جدید از نمایشگر 6 اینچی امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس (2160x1080p) بهره مند شده و یک جفت اسپیکر استریو نیز در لبه فریم آن به چشم می خورد. علاوه بر این، کمپانی چینی مقداری از حاشیه های بالایی و پایینی مدل پیشین کاسته و دکمه فیزیکی هوم را نیز کنار گذاشته است.

موبایل شیائومی بلک شارک هلو

با نگاهی به پنل پشتی، شیائومی طراحی یکپارچه تر و جلاخورده تر را به لبه ها و برآمدگی های پیشین ترجیح داده. بخش اعظمی از این پنل حالا از شیشه تشکیل شده اما فریم آلومینیومی هم در طرفین شکلی اندک خمیده به خود گرفته که احتمالاً با هدف ارگونومی بهتر بوده است. دوربین دستگاه حالا نه تنها از دو سنسور جدید 20 و 12 مگاپیکسلی بهره می برد، بلکه فلاش LED نیز در بخش بالایی آن قرار گرفته. اندکی آن طرف تر نیز اسکنر اثر انگشت به چشم می خورد که از پنل جلویی، به پنل پشتی منتقل شده است.

درست مثل اکثر پرچمداران سال 2018، بلک شارک هلو همراه با چیپست اسنپدراگون 845 از راه می رسد. علاوه بر این، مشتریان می توانند منتظر مدل های دیگری با 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و نیز مدلی به نام Sports Edition با 10 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی باشند.

اسمارت فون گیمینگ شیائومی یکبار دیگر از سیستم خنک کننده مایع با دو لوله بهره مند شده که پرفورمنس را به هنگام اجرای بازی های سنگین باثبات نگه می دارد. ضمناً اسلایدری در یک طرف دستگاه تعبیه شده که حالت Shark Space را فعال سازی می کند؛ حالتی که در آن تمام مصارف پس زمینه محدود می شوند تا بیشترین پرفورمنس به دست آید.

در نهایت پکیج بلک شارک هلو با باتری بزرگ تر 4000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع و رابط کاربری MIUI 10 که به صورت پیش فرض روی دستگاه نصب خواهد بود کامل می شود. بلک شارک هلو هم اکنون به صورت انحصاری در بازار چین عرضه شده اما بزودی راه خود را به دیگر بازارهای جهان باز خواهد کرد. مدل پایه این موبایل با 6 گیگابایت حافظه رم  در چین 461 دلار قیمت دارد و مدل میانی با 8 گیگابایت حافظه رم 504 دلار. گران قیمت ترین مدل دستگاه هم 605 دلار روی دستتان هزینه خواهد گذاشت که البته تا 12 دسامبر عرضه نخواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Alirezamao
    Alirezamao | ۵ دی ۱۳۹۷

    گوشی خوبیه ولی قیمتش تو ایران 11تومن شده که اصلا نمیصرفه

  • Behrooz A
    Behrooz A | ۲ آبان ۱۳۹۷

    با این قیمتا دیگه چه اهمیتی داره چی به بازار میاد آخه :))) از تعداد کامنتا زیر پستا هم معلومه واسه هیچکی دیگه اهمیتی نداره اصلا

  • یحیی خالدی
    یحیی خالدی | ۱ آبان ۱۳۹۷

    "اندکی آن طرف تر" در اصل پایینتر

  • ahadm ۸۸۸۸
    ahadm ۸۸۸۸ | ۱ آبان ۱۳۹۷

    تو خواب هم نمی تونم بخرمش
    با همین ردمی 3 اس سر می کنم خخخخ

مطالب پیشنهادی