ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

پابجی را با حال و هوای یک بازی ترسناک تجربه کنید [تماشا کنید]

زمان زیادی تا هالووین باقی نمانده و قرار است پابجی هم به عنوان یکی از پر سر و صداترین بازی‌های امسال، میزبان رویدادی با حال و هوای این مراسم باشد. با آغاز این رویداد که ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱ آبان ۱۳۹۷ | ۰۰:۳۰

زمان زیادی تا هالووین باقی نمانده و قرار است پابجی هم به عنوان یکی از پر سر و صداترین بازی‌های امسال، میزبان رویدادی با حال و هوای این مراسم باشد.

با آغاز این رویداد که با انتشار یک ویدیو سینمایی جذاب معرفی شده، کاراکترهایی مثل دلقک ترسناک، قصاب، مومیایی، پرستار، اسلکت و کدوتنبل هالووین به پابجی اضافه خواهند شد که حس و حالی شبیه به عناوین ترسناکی همچون سایلنت هیل و رزیدنت اویل را به بازی داده‌اند.

در این ویدیو، یکی از کاراکتر زن پابجی که روی بسیاری از کاورهای این بازی هم دیده می‌شود، برای پیدا کردن مهمات به انبار متروکه‌ای رفته و در آن‌جا با یک پرستار ترسناک روبرو می‌شود که به صورت ناگهانی به او حمله می‌کند؛ صحنه‌ای که به هیچ‌ عنوان انتظارش را ندارید که در عنوانی مثل PUBG شاهد آن باشید.

پابجی در حال حاضر برای پی سی، ایکس باکس وان، iOS و در نهایت اندروید در دسترس است. البته چانگ هان کیم، مدیرعامل PUBG Corp پیش از این گفته بود که آن‌ها در حال شناخت سایر پلتفرم‌ها هستند و بعد از رسیدن به سطح خاصی از کیفیت روی ایکس باکس وان، سراغ دیگر کنسول‌ها نیز خواهند رفت.

او همچنین نسبت به ورود پابجی به حوزه‌هایی همچون سینما، سریال تلویزیونی، انیمیشن و دیگر سرگرمی‌های دیجیتال ابراز امیدواری کرده بود و بنابر این توضیحات، معرفی نسخه پلی استیشن 4 این عنوان طی ماه‌های آینده دور از انتظار نیست.

با وجود آن که پابجی هنوز هم طرفداران بسیار زیادی دارد و از محبوب‌ترین بازی‌های چندنفره طی چند ماه اخیر محسوب می‌شود، آمار بازیکنان آنلاین آن به‌خصوص بعد از انتشار نسخه جدید کال او دیوتی یعنی بلک آپس 4 با کاهش قابل مشاهده‌ای روبرو بوده است. بسیاری از کاربران به خاطر باگ‌های آزار دهنده و وجود تعداد زیادی افراد متقلب در سرورها از سازندگان پابجی انتقادات زیادی کرده‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی