ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

زمان عرضه موبایل گلکسی F سامسونگ
تکنولوژی

سامسونگ تبلت تاشو تولید می‌کند؟

همانطور که می دانید سامسونگ در حال توسعه تلفن هوشمند تاشو بوده و آزمایش روی سری گلکسی F خود را هم شروع کرده اما پتنت تازه‌ای از این گمپانی کره‌ای بدست آمده که نشان می‌دهد ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲ آبان ۱۳۹۷ | ۱۳:۱۵

همانطور که می دانید سامسونگ در حال توسعه تلفن هوشمند تاشو بوده و آزمایش روی سری گلکسی F خود را هم شروع کرده اما پتنت تازه‌ای از این گمپانی کره‌ای بدست آمده که نشان می‌دهد کمپانی کره ای به دنبال به کار بستن این تکنولوژی در گجت‌های دیگر هم بوده و قصد دارد تبلت تاشو نیز تولید کند.

تبلت تاشو

پتنت جدید سامسونگ فرودین ماه امسال در ایالات متحده تهیه شده اما تا کنون به صورت عمومی منتشر نشده است. این پتنت به توصیف یک دیوایس می‌پردازد که زمانی که تا نمی شود می توان از آن همانند تبلت‌های کنونی استفاده نمود.

با این حال اگر کاربری بخواهد تنها نیمی از صفحه نمایش خود را بکار ببندند، می‌تواند آن را به یک سمت تا کند. بدین ترتیب نیمه‌ی زیرین این تبلت تاشو خاموش خواهد شد تا انرژی بیهوده‌ای مصرف نشود.

تبلت تاشو

همچنین تنظیمات رابط کاربری ویژه‌ای برای این تبلت‌ها در نظر گرفته شده که در صورت تا شدن، تجربه‌ای مشابه گوشی های هوشمند را به ارمغان می‌آورد. حال اگر تبلت خود را در جهت دیگر تا کن، کل صفحه نمایش خاموش خواهد شد و کاربر می‌تواند به راحتی آن را در جیب یا کیف کوچکی قرار دهد.

سامسونگ مجبور شده برای حفظ مکانیزم تاشوی تبلت هایش، از دو دستگیره‌‌ی حاشیه مانند در دو طرف صفحه نمایش خود استفاده کند و اجزای موردنیاز پنل را در این دو قسمت قرار دهد. به نظر می رسد که کمپانی کره‌ای از آلومینیوم برای بدنه و دستگیره‌های این تبلت تاشو استفاده نماید. علاوه بر این در مرکز پنل پشتی، مکانیزمی شبیه به لولا تعبیه خواهد شد تا فرآیند تاشدن را برای تبلت‌ها آسان کند.

تبلت تاشو

باید در نظر داشت که هنوز گجت‌های تاشو در مراحل اولیه هستند و ایده‌هایی آزمایش نشده به حساب می‌آیند. با این وجود احتمالاً سامسونگ اولین تولیدکننده‌ای خواهد بود که با موبایل گلکسی F خود، عرضه چنین موبایل‌هایی را آغاز نماید. اگر کاربران از این مدل دیوایس‌ها استقبال مطلوبی به عمل آورند، کمپانی کره‌ای چراغ سبز خود برای ورود به بازار گجت‌های تاشو را دریفات خواهد کرد و شاهد عرضه‌ی تبلت‌های تاشو نیز خواهیم بود.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی