ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نسخه سوم Destiny در دست ساخت است

یکی از درز دهنده های خبر مشهور سری محبوب دستینی در سایت Reddit یادداشتی نوشت که نشان می‌دهد استودیو بانجی مشغول ساخت سومین نسخه این بازی است. نسخه جدید بازی، گاردین ها را به اروپا ...

حسین توکلی
نوشته شده توسط حسین توکلی | ۲ آبان ۱۳۹۷ | ۱۴:۱۵

یکی از درز دهنده های خبر مشهور سری محبوب دستینی در سایت Reddit یادداشتی نوشت که نشان می‌دهد استودیو بانجی مشغول ساخت سومین نسخه این بازی است.

نسخه جدید بازی، گاردین ها را به اروپا و ماه جوپیتر که پیش‌تر در طرح های مفهومی بازی شاهد بودیم می‌برد. طبق گفته AnonTheNine، بازی این بار بیشتر از همیشه بر روی عناصر نقش آفرینی تمرکز می‌کند و قرار است از دو نسخه پیشین سخت‌تر باشد.

شایعه این خبر از آن جایی قوت گرفت که اواخر هفته گذشته یکی از اعضای ساب ردیت بازی دستینی اعلام کرد که نسخه پایه بازی دستینی 3 در حال حاضر قابل بازی کردن است. اما AnonTheNine در ردیت نوشت که این طور نیست و بازی مراحل ساخت را با کارگردانی لوک اسمیت، تازه شروع کرده.

در روزهای بعد از آن تصویری از اروپا توسط این کاربر منتشر شد که با «عبارت نمی‌توانم صبر کنم» همراه بود؛ وقتی از او سوال شد که منظور او از این مطلب چیست در پاسخ یک عبارت را نوشت: D3.

گاردین ها حالا قابلیت استفاده از تاریکی را به دست آورده اند؛ قدرت های تاریکی درست برعکس روشنایی در نسخه قبلی است و در مناطقی شاهد درگیری نفر به نفر در برابر عوامل محیطی در مقیاسی بزرگ خواهیم بود. البته این به معنای حضور بتل رویال در این عنوان نیست، بلکه در این حالت باید برای کنترل یک منطقه از بازی در برابر دیگران قرار بگیرید.

هم چنین صحبت از این در میان آمده است که جامعه هدف و مخاطبان این نسخه بر خلاف شماره دوم که به دنبال جذب بازیکنان عمومی‌تر بود، به دنبال جا باز کردن در میان گیمر های حرفه ای‌تر است. برای این هدف احتمالا عناصر نقش آفرینی بیشتر از همیشه مورد توجه قرار بگیرند.

تا امروز تمام خبر های درز شده توسط AnonTheNine درست از آب درآمده اند. حال باید منتظر باشیم و ببینیم همانند دستینی 2 که در پلی استیشن اکسپرینس معرفی شد، نسخه جدید هم در همین رویداد رونمایی می‌شود یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی