ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

EliteDisplay E243d
تکنولوژی

نمایشگر و ماوس جدید HP با قابلیت های ویژه از راه رسیدند

یکی دیگر از محصولاتی که HP امروز معرفی کرده نمایشگر EliteDisplay E243d است که به واسطه پورت USB-C امکان نمایش خروجی دستگاه های دیگر و شارژ همزمان آنها را فراهم می کند. مانیتور EliteDisplay E243d از پنل ۲۳.۸ ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲ آبان ۱۳۹۷ | ۱۳:۴۹

یکی دیگر از محصولاتی که HP امروز معرفی کرده نمایشگر EliteDisplay E243d است که به واسطه پورت USB-C امکان نمایش خروجی دستگاه های دیگر و شارژ همزمان آنها را فراهم می کند.

مانیتور EliteDisplay E243d از پنل ۲۳.۸ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ بهره می برد که نرخ رفرش آن از ۶۰ هرتز را فراتر نمی رود. زمان پاسخگویی ۷ میلی ثانیه ای، کنتراست ۱۰۰۰:۱ و روشنایی ۲۵۰ نیتی باعث نمایش واضح و سریع محتوا می شود.EliteDisplay E243dزاویه دید عمودی و افقی این نمایشگر برابر ۱۷۸ درجه است اما تراکم پیکسلی آن چندان دلچسب نبوده و تنها ۹۲ پیکسل در اینچ است. HP این محصول را در واقع برای اتصال لپ تاپ و فراهم کردن تجربه شبیه دسکتاپ طراحی کرده است.

پورت های ورودی شامل HDMI 1.4، جک هدفون، USB-C و D-Sub است. درگاه USB-C علاوه بر قابلیت متصل کردن لپ تاپ و نمایش خروجی تصویر، آن را به صورت همزمان و با خروج ۶۵ واتی شارژ می کند.EliteDisplay E243d

از دیگر ویژگی های قابل توجه آن وبکم داخلی با رزولوشن تصویر 720p و دو میکروفون است که تنها در زمان های لازم خارج شده و در اوقات دیگر با فشار دادن .وارد بدنه مانیتور می شود.نمایشگر  EliteDisplay E243d از آذر ماه و با قیمت ۳۲۹ دلار روانه بازار خواهد شد. پایه دستگاه نه تنها از نظر عمودی بلکه از نظر افقی و شیب نیز قابل تنظیم است.

دیگر محصول قابل توجه شرکت آمریکایی یک ماوس USB-C مجهز به اسکنر اثر انگشت داخلی است. این سنسور امنیتی داده های اثر انگشت کاربر را در خود ذخیره کرده و امکان ورود به سیستم عامل بدون نیاز به وارد کردن پسورد را فراهم می کند.موس HP با این حال مشخص نیست کاربران تا چد تمایل به ذخیره اطلاعات حساسی از این دست را در گجتی دارند که به راحتی می توان آن را به سرقت برد.

از دیگر ویژگی های ماوس HP که در آذر ماه عرضه می شود، می توان به DPI برابر با ۱۶۰۰ واحد و قیمت ۴۹ دلاری اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی