ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بلومبرگ: آیپدهای جدید به پورت USB-C مجهز خواهند بود

طبق گزارشی که بلومبرگ به تازگی منتشر کرده نسخه های به روز شده ای از آیپد پرو همراه با پورت USB-C، یک لپ تاپ ۱۳ اینچی به عنوان جانشین مک بوک ایر و احتمالا مدل جدیدی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۵ آبان ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

طبق گزارشی که بلومبرگ به تازگی منتشر کرده نسخه های به روز شده ای از آیپد پرو همراه با پورت USB-C، یک لپ تاپ ۱۳ اینچی به عنوان جانشین مک بوک ایر و احتمالا مدل جدیدی از مک مینی در جریان کنفرانس سه شنبه اپل معرفی خواهند شد. البته اشاره کنیم که شایعات قبلی نیز محتوایی مشابه داشته اند اما تا آنجا که حافظه یاری میکند مارک گرومن در بلومبرگ همواره اطلاعات درستی را در خصوص کنفرانس های خبری اپل و محصولات معرفی نشده آن ارائه می کرد.

گرومن شایعات قبلی مبنی بر تغییر طراحی هر دو نسخه آیپد پرو و استفاده از نمایشگر لبه به لبه، فیس آی دی و پورت USB-C در این محصولات را تایید نموده است که اگر اینطور باشد اتفاقی مهم رخ خواهد داد چراکه اپل برای نخستین بار پورت اختصاصی لایتنینگ خود را کنار می گذارد و به جمع استفاده کنندگان از استاندارد USB-C روی می آورد که به تدریج در حال فراگیر شدن است. آیپدهای جدید همچنین آنطور که گرومن گفته فاقد دکمه هوم خواهند بود و در عوض یک چیپ گرافیکی ساخت اپل را خواهند داشت و این اتفاقی است که در گذشته در هیچیک از نسخه های آیپد شاهدش نبوده ایم.

آیپدهای جدید اپل احتمالا فاقد دکمه هوم خواهند بود

اما خبر هیجان انگیزتر در مورد کنفرانس خبری سه شنبه اپل معرفی احتمالی نسخه جایگزین برای مک بوک ایر با رزلوشن نمایشگر بالاتر است. البته هنوز دقیقا مشخص نیست که آیا تغییری در دیگر قطعات مک بوک ایر رخ خواهد داد یا خیر و اصولا شاهد معرفی نسخه کاملا تحول یافته از این لپ تاپ محبوب و سبک هستیم یا صرفا باید به نسخه ای دیگر از آن رضایت دهیم. در هر صورت اما مشخص و روشن است که آپدیت هایی ضروری برای این محصول در راه هستند. طبق اعلام بلومبرگ این محصول به یک نمایشگر ۱۳ اینچی مجهز خواهد شد و این یعنی باید انتظار گجتی کاملا متفاوت از نسخه امروزی اش را داشته باشیم.

طرفداران مک مینی هم باید خوشحال باشند چراکه طبق گزارش گرومن احتمالا شاهد معرفی نسخه جدیدی از این محصول خواهند بود و این پی سی را که از سال ۲۰۱۴ آپدیتی به خود ندیده همراه با مشخصات و امکانات جدید مشاهده خواهند کرد. نکته دیگر آنکه آیمک و آیمک پروهای جدید هم ظاهرا در کنفرانس خبری روز سه شنبه حضور خواهند داشت و مک بوک ۱۲ اینچی نیز در بخش پردازنده دستخوش تحولاتی می شود. با این حال در نظر داشته باشید که تمامی اینها احتمالات هستند و هیچ اطلاعات دقیقی در تایید یا رد آنها وجود ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی