ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

باگی جدید در پیکسل ۳ ایکس ال بریدگی نمایشگر دوم را پدیدار می‌کند

به نظر می‌رسد ایرادات تلفن‌های هوشمند پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال تمامی ندارد: از محدودیت‌های موجود در شارژ بی‌سیم و اختلالات صوتی متنوع گرفته تا مشکلاتی در مدیریت حافظه. اما موضوعات یاد شده ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۸ آبان ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

به نظر می‌رسد ایرادات تلفن‌های هوشمند پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال تمامی ندارد: از محدودیت‌های موجود در شارژ بی‌سیم و اختلالات صوتی متنوع گرفته تا مشکلاتی در مدیریت حافظه.

اما موضوعات یاد شده تنها مشکلاتی نبوده‌اند که در رابطه با این تلفن‌های هوشمند گزارش شده. به نظر می‌رسد یک نارسایی نرم افزاری در پیکسل ۳ ایکس ال باعث می‌شود که یک بریدگی نمایشگر دیگر به صفحه اضافه شود!

البته این مشکل مثل بسیاری از اختلالات یاد شده فراگیر نیست و آنچنان جدی به نظر نمی‌رسد. طبق گزارشات به نظر می‌رسد برای حل این مشکل کافیست سیستم عامل را ریستارت کنند یا اقدام به اعمال تغییرات جزئی در منوی developer settings نمایند.

این مشکل را Android Police در پست‌های توییتری متعددی پیدا کرد و متوجه شد که تعدادی از کاربران گوگل پیکسل ۳ ایکس ال، با مشکل پدیدار شدن بریدگی نمایشگر دوم مواجه هستند.

این اختلال بیشتر شبیه به یک شوخی بود، اما گوگل با تایید آن اعلام کرد که این مشکل به زودی با بروزرسانی‌های جدید حل خواهد شد.

تا عرضه‌ی بروزرسانی جدید، کسانی که با این مشکل رو به رو هستند کافیست سیستم عامل خود را ریستارت کنند یا اینکه به سادگی نوع چرخش تلفن همراه خود را تغییر دهند تا از شر اپیدمی جدید تلفن‌های همراه -البته یکی از بریدگی‌ها- رها شوند.

به نظر می‌رسد با توجه به مشکلات عدیده‌ی پیش آمده در رابطه با پیکسل ۳ ایکس ال نتوان این تلفن هوشمند را مثل گذشته از قدرتمندان این نسل به شمار آورد. اندازه‌ی بسیار بزرگ بریدگی نمایشگر و همچنین قیمت ۱۰۰۰ دلاری این تلفن همراه به هیچ عنوان منطقی به نظر نمی‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Soheilbmw۹۳
    Soheilbmw۹۳ | ۹ آبان ۱۳۹۷

    ?????

  • آریا
    آریا | ۸ آبان ۱۳۹۷

    آشپز که دو تا بشه آش یا شور میشه یا بی نمک
    به نظرم گوگل سمت ساخت سخت افزار و گوشی و لپتاپ نیاد سنگینتره
    ماکروسافت هم همینطور اینها کمپانیهای نرم افزاری هستند و تو همون بخش هم موفقن

  • Sam Anderwood
    Sam Anderwood | ۸ آبان ۱۳۹۷

    ???ایول

مطالب پیشنهادی