ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

خرید فیلم و محتویات ویدیویی به زودی از طریق کافه بازار ممکن می‌شود

با وجود حضور سرویس‌های محبوبی مثل نت فلیکس یا آمازون، دو فروشگاه اپ استور و گوگل پلی قابلیتی را فراهم کرده‌اند تا کاربران بتوانند مستقیما فیلم‌ها یا محتویات ویدیویی که می‌خواهند را این مارکت‌ها خریداری ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۸ آبان ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۵

با وجود حضور سرویس‌های محبوبی مثل نت فلیکس یا آمازون، دو فروشگاه اپ استور و گوگل پلی قابلیتی را فراهم کرده‌اند تا کاربران بتوانند مستقیما فیلم‌ها یا محتویات ویدیویی که می‌خواهند را این مارکت‌ها خریداری کرده و برای همیشه در اکانت خود نگه دارند و هر وقت که خواستند آن‌ها را تماشا کنند.

به‌نظر می‌رسد که کافه بازار هم به زودی همین سیاست را پیش خواهد گرفت. محبوب‌ترین مارکت اندرویدی ایران در جدیدترین نسخه خود (۷.۱۸.۶) امکان میزبانی ویدیو را به قابلیت‌های خود اضافه کرده و رسما وارد عرصه محتویات ویدیویی شده است. بنابراین دارندگان دیوایس‌های اندرویدی قابلیت این را خواهند داشت تا فیلم‌ها یا ویدیوهای مختلف را از این فروشگاه خریداری کنند.

البته هنوز این قابلیت کاملا فعال نشده و به تدریج شاهد حضور آن در فروشگاه خواهیم بود. اما با توجه به توضیحات بروزرسانی جدید بازار، کاربران می‌توانند کیفیت ویدیو را به دلخواه عوض کرده و برای فیلم‌ها زیرنویس بگذارند. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه زمانی بخش فیلم بازار از مرحله آزمایشی خارج می‌شود.

بد نیست بدانید میزبانی ویدیویی تنها تغییر کافه بازار ۷.۱۸.۶ نبود و به همراه آن صفحه «برنامه‌های من» به «بازار من» تغییر نام داده و صفحه جدیدی به اسم آخرین فیلم‌های مشاهده شده را در اپ شاهد هستیم. نسخه جدید کافه بازار را هم اکنون از خود اپلیکیشن این فروشگاه می‌توانید دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • MOHAMMAD-7
    MOHAMMAD-7 | ۹ آبان ۱۳۹۷

    پول بدیم واسه چی یه سوال کنن از خودشون واسه فیلتر

  • enrix
    enrix | ۸ آبان ۱۳۹۷

    البته انشالله وضعیتش مث صدا و سیما نشه که یه گوسفند رو سانسور کنه ......

  • GEEEEK
    GEEEEK | ۸ آبان ۱۳۹۷

    خرید فیلم و محتوایی که سانسور شده نمیدونم کجاش منطقیه. منظورم فقط صحنه های اروتیک نیست. متاسفانه تیغ سانسور خیلی عمیق تر میبره. از موسیقی متن و دیالوگ گرفته تا تغییر دادن فیلم نامه از طریق حذف سکانس. چرا واسه همچین چیزی باید پول داد؟

    • sadegh.t
      sadegh.t | ۸ آبان ۱۳۹۷

      جالب تر اینکه پولی هم به فیلم ساز خارجی نمیرسه و فقط پر کردن جیب بازار هست واقعا کافه بازار یک دو ساله خیلی افتضاحه تر از قبل شد و فقط دنبال پر کردن جیبش به هر روشی هست

مطالب پیشنهادی