ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

لایو اکشن جدید Fallout 76 را از دست ندهید [تماشا کنید]

بتسدا لایو اکشن زیبایی را از فال‌اوت 76 منتشر کرده که تصویر کاملی را به ما از آن‌چه که در این بازی آنلاین جریان خواهد داشت می‌دهد. این نسخه طرفداران سری فال آوت را به ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۸ آبان ۱۳۹۷ | ۰۰:۳۱

بتسدا لایو اکشن زیبایی را از فال‌اوت 76 منتشر کرده که تصویر کاملی را به ما از آن‌چه که در این بازی آنلاین جریان خواهد داشت می‌دهد.

این نسخه طرفداران سری فال آوت را به غرب ایالت ویرجینیا می برد که تا به امروز در هیچ کدام از فال‌اوت های قبلی دیده نشده بود. داستان بازی Fallout 76 قبل از ماجراهای نسخه چهارم روایت می‌شود. وسعت نقشه بازی هم به مقدار زیادی افزایش یافته و ۴ برابر بیشتر از قسمت پیشین سری فال‌اوت خواهد بود.

این دنیای بزرگ پر شده از همان موجودات و اتفاقات عجیب و غریبی که پیش از این هم در دنیای نسخه‌های پیشین این فرنچایز به آن برخورد کرده بودیم. شما امکان ساخت و ساز در تمام نقاط مختلف این نقشه را خواهید داشت و می‌توانید ماجراجویی خودتان را تنهایی یا با حضور دیگر هم تیمی خود دنبال کنید.

همانند یک دنیای آخرالزمانی، هیچ تضمینی نیست که افراد هم تیمی یا همسایه، نظرشان نسبت به شما تغییر نکند و بهتر است همیشه منتظر اتفاق افتادن هر رویداد غیر منتظره‌ای باشید. البته کاربران می‌توانند با معرفی خود به عنوان «صلح جو» از حمله‌ی دیگران به خود جلوگیری کنند اما در این صورت قابلیت حمله به دیگران را نیز نخواهند داشت.

بمب اتمی نیز در فال‌اوت 76 وجود دارد و اگر دست شما به این سلاح مخرب برسد، می‌توانید از آن برای تخریب هر نطقه‌ای روی نقشه بزرگ بازی استفاده کنید. در مقابل تعمیر کمپ‌ها کار آسانی خواهد بود و شما می‌توانید به راحتی کمپ خودتان را به هر نقطه‌ای از نقشه فال اوت جدید انتقال دهید.

بازی Fallout 76 در تاریخ 23 آبان برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. همچنین مدتی پیش سیستم مورد نیاز برای اجرای این عنوان مشخص شد که می‌توانید جزییات آن را در این پست ببینید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی