ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نسخه ۲۰۱۸ آیپد پرو
تکنولوژی

نگاه نزدیک به آیپد پرو ۲۰۱۸ [تماشا کنید]

در بازار کم رمق تبلت ها اپل از معدود شرکت هایی است که با ارائه محصولات قدرتمند هنوز نظر کاربران را به خود جلب می کند. این کمپانی امروز و با رونمایی از نسخه ۲۰۱۸ ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۹ آبان ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

در بازار کم رمق تبلت ها اپل از معدود شرکت هایی است که با ارائه محصولات قدرتمند هنوز نظر کاربران را به خود جلب می کند. این کمپانی امروز و با رونمایی از نسخه ۲۰۱۸ آیپد پرو بار دیگر مهارت های خود در زمینه طراحی و تولید تبلت را به رخ کشید.

آیپد پرو ۲۰۱۸ از نمایشگری ۱۱ یا ۱۲.۹ اینچی با پنل رتینای مایع بهره می برد که میزان حاشیه های آن نسبت به مدل قبلی تا حد زیادی کاهش پیدا کرده است.

این تبلت نخستین سری از آیپد پرو است که کلید هوم فیزیکی در آن کنار گذاشته شده و به جای آن دوربین سلفی سازگار با قابلیت شناسایی چهره فیس آیدی و انیموجی ارائه شده است.

مهم ترین ویژگی آیپد پرو ۲۰۱۸ قطعا چیپست A12X بیونیک است که با بهره گیری از ۱۰ میلیارد ترانزیستور، پردازنده ۸ هسته ای و پردازشگر گرافیکی ۷ هسته ای در حالت های تک و چند هسته ای به ترتیب ۳۵ و ۹۰ درصد نسبت به نسل قبل قدرتمندتر شده است.

بدنه با ضخامت ۵.۹ میلیمتر، حافظه داخلی تا یک ترابایت، پورت USB-C و قلم دیجیتالی بهبود یافته از دیگر ویژگی های شاخص آیپد پرو ۲۰۱۸ به شمار می روند. اپل پنسل ۲ نه تنها از ژست های لمسی پشتیبانی می کند، بلکه از طریق آهنربا به بدنه تبلت چسبیده و شارژ می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • dariush eghbali
    dariush eghbali | ۹ آبان ۱۳۹۷

    دیوانه کننده است

مطالب پیشنهادی