ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فروش آخر هفته Red Dead Redemption 2 از هر بازی و فیلم دیگری بیشتر بوده است

ظاهرا زحمت بیش اندازه کارمندان راک‌استار طی سال‌های اخیر نتیجه داده و فروش آخر هفته بازی Red Dead Redemption 2 بیش از هر سرگرمی دیگری در مدت زمانی مشابه بوده است. راک‌استار اعلام کرده که ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۹ آبان ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

ظاهرا زحمت بیش اندازه کارمندان راک‌استار طی سال‌های اخیر نتیجه داده و فروش آخر هفته بازی Red Dead Redemption 2 بیش از هر سرگرمی دیگری در مدت زمانی مشابه بوده است.

راک‌استار اعلام کرده که این بازی طی مدت زمان ۳ روز، بیش از ۷۲۵ میلیون دلار درآمد زایی کرده است. مبلغی که برای تمام دوران اکران یک فیلم پر هزینه هم موفقیتی تجاری محسوب می‌شود.

Red Dead Redemption 2 رکورد دومین لانچ موفق در تاریخ محصولات سرگرمی را هم به نام خود ثبت کرده و جالب است بدانید که رتبه اول هم به دیگر ساخته راک‌استار یعنی GTA V با درآمدی نزدیک به ۱ میلیارد طی آخر هفته اختصاص دارد. البته یکی از دلایل بیشتر بودن فروش آخر هفته GTA V به انتشار آن در روز جمعه برمی‌گردد و از سمتی دیگر، Red Dead Redemption 2 جمعه منتشر شده است. در کل GTA برند بزرگ‌تری نسبت به Red Dead محسوب می‌شود و اختلاف ۲۵۰ میلیون دلاری این دو بازی موفق با یکدیگر به هیچ عنوان عجیب نیست.

بازی Red Dead Redemption 2

البته هنوز آمار دقیقی از این که تا امروز چند نسخه از Red Dead Redemption 2 فروش رفته وجود ندارد و ناشر این بازی یعنی کمپانی Take-Two معمولا اخبار مربوط به آمار فروش عناوین خود را در انتهای هر سه ماهه مالی منتشر می‌کند.

Red Dead Redemption 2 جدا از این که در مدت زمانی مشابه بسیار بیشتر از نسخه پیشین خود فروخته، از نظر جذب نظر منتقدان نیز فوق العاده ظاهر شده و در حال حاضر میانگین امتیاز این بازی 97 از 100 است.

این بازی در حال حاضر برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شده و راک‌استار هنوز واکنشی نسبت به عرضه آن روی پی سی نشان نداده است. البته انتظار می‌رود که همانند نحوه عرضه GTA V روی پی سی، Red Dead Redemption 2 هم همزمان با نسخه کنسول‌های نسل بعدی برای پی سی منتشر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی