ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ریمستر وارکرفت 3 معرفی شد [تماشا کنید]

دقایقی پیش و در جریان بلیزکان 2018 کمپانی بلیزارد به صورت غیر منتظره‌ای از ریمستر وارکرفت 3 رونمایی کرد که با نام Warcraft III: Reforged شناخته خواهد شد. هنوز مشخص نیست که این ریمستر شامل ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۱ آبان ۱۳۹۷ | ۲۳:۵۲

دقایقی پیش و در جریان بلیزکان 2018 کمپانی بلیزارد به صورت غیر منتظره‌ای از ریمستر وارکرفت 3 رونمایی کرد که با نام Warcraft III: Reforged شناخته خواهد شد.

هنوز مشخص نیست که این ریمستر شامل چه محتوایی می‌شود اما با توجه به سابقه خوب بلیزارد در ریمستر کردن عناوین شناخته شده‌اش باید منتظر یک بازسازی درست و درمان دیگر از سوی این کمپانی خوشنام باشیم.

وارکرفت یکی از شناخته شده‌ترین سری بازی‌های سبک استراتژی همزمان محسوب می‌شود که نسخه سوم آن در سال 2002 برای پی سی عرضه و در آن زمان با واکنش‌های کاملا مثبتی از سمت منتقدان و هوادران روبرو شد. موفقیت‌های وارکرفت باعث شد این بازی در همان ماه اول عرضه خود بیش از ۴.۵ میلیون نسخه در سرتاسر جهان فروش برود.

در این بازی کاربران باید منابعی را از سطح نقشه جمع‌آوری کرده، قهرمان خود را به سطوح بالا رسانده و در نهایت از حملات دشمن دفاع کنند. در وارکرفت 3 شما می‌توانید قهرمان خود را از میان نژاد‌های انسان، ارک، الف و در نهایت نامیرا انتخاب کنید.

بخش داستانی وارکرفت 3 شباهت زیادی به دیگر عنوان استراتژی بلیزارد یعنی استارکرفت دارد و با وجود آن که در بازی‌های استراتژی اکثرا با یک داستان پیش پا افتاده طرف هستیم، قصه این عنوان در آن زمان استانداردهای تازه‌ای را در حوزه روایت داستان در بازی‌های استراتژی تعریف کرد.

در حال حاضر اطلاعات خاصی در رابطه با ریمستر وارکرفت 3 وجود ندارد اما می‌توان انتظار انتشار این عنوان در سال آینده میلادی را داشت. همزمان با معرفی این بازی مشخص شد که کاور ماه بعدی مجله گیم‌اینفورمر هم به Warcraft III: Reforged اختصاص دارد و بنابراین باید طی ماه‌ آینده منتظر انتشار اطلاعات تازه‌ای در رابطه با این بازی باشیم.

دیدگاه شما چیست؟ چه خواسته‌هایی از نسخه ریمستر وارکرفت 3 دارید؟ آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. پیش از این هم یک بسته الحاقی جدید برای دیگر بازی این فرنچایز یعنی دنیای وارکرفت منتشر شده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Saeed Nouroozi
    Saeed Nouroozi | ۱۲ آبان ۱۳۹۷

    خداکنه یه ریمیک باشه تا ریمستر و اینکع یه بسته الحاقی جدید هم براش بیاد
    کاش یه نسخه جدید از وارکرافت میومد خیلی عالی بود این بازی

  • Fardad Salehizadeh
    Fardad Salehizadeh | ۱۲ آبان ۱۳۹۷

    اینقدر خبر خوبی بود که من تو همون ساعت اول پیش خرید کردمش :)) فکر نکنم دیگه نسخه جدید بدن واسه خود وارکرفت، فقط WOW رو اکسپنشن بدن

  • hosein n
    hosein n | ۱۲ آبان ۱۳۹۷

    یادش بخیر بچه بودم سه چار دفعه داستانی شو رفتم چه حالی میداد. اون ماموریتش که باید از شهر طاعون نجات میدادی چقد هیجان داش. خیلی محشر بود بازیش... داستان اضافی ش فروزن ترون هم عالی بود وقتی دیگه قدرت شاهزاده رو به تباهی کشونده بود... بلیزارد شاهکاره

مطالب پیشنهادی