ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

چهره تاریک جنگ در سینماتیک جدید World of Warcraft [تماشا کنید]

کمپانی بلیزارد به ساخت ویدیوهای سینماتیک حرفه ای برای عناوین خود معروف بوده و این کار را در تریلر جدید بسته الحاقی جدید World of Warcraft با نام Battle of Azeroth به خوبی هر چه ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۴۵

کمپانی بلیزارد به ساخت ویدیوهای سینماتیک حرفه ای برای عناوین خود معروف بوده و این کار را در تریلر جدید بسته الحاقی جدید World of Warcraft با نام Battle of Azeroth به خوبی هر چه تمام تر انجام داده است.

این ویدیو با نمایی از شخصیت Saurfang به عنوان یکی از فرماندهان نژاد اورک آغاز می شود که در حال به یاد آوردن مرگ پسر خودش است. در این میان، Zekhan که در میان جامعه کاربری بازی با نام Zappy Boy شناخته می شود، به او یادآور می شود که نبرد آتی شکوه و افتخار زیادی را برای آن ها به ارمغان خواهد آورد.

البته، Saurfang به شدت از حرف او عصبانی شده و اعلام می کند که نبرد آتی هیچ شکوهی برای اورک ها و جبهه Horde ندارد. بحث و جدل بین این دو نفر ادامه پیدا می کند و در این میان Saurfang لحظاتی احساسی و با شکوه را به یاد می آورد که دعوت می کنم خودتان آن را در سینماتیک زیبای زیر ببینید:

با وجود آن که 14 سال از عرضه World of Warcraft گذشته، این عنوان هنوز یکی از نام های مهم صنعت بازی های ویدیویی محسوب می شود. چندی پیش بلیزارد اعلام کرد که این عنوان به همراه تمام محتویاتش به طور رایگان قابل دریافت خواهد بود و کاربرانی که قصد تجربه بازی را دارند، تنها ملزم به پرداخت حق اشتراک ماهیانه با قیمت 14.99 دلار خواهند بود. البته هنوز برای تجربه بسته الحاقی جدید بازی یعنی Battle of Azeroth که در تاریخ 23 مرداد منتشر می شود، باید قیمت 50 دلاری آن را بپردازید.

جدا از دنیای وارکرفت، دیگر عنوان موفق بلیزارد یعنی اوورواچ هم به عملکرد خوب خود در بحث فروش و جذب کاربر ادامه می دهد. هفته گذشته بلیزارد به مدت 4 روز تجربه اوورواچ را روی همه پلتفرم ها رایگان کرد. در ضمن، شخصیت جدیدی با نام «هموند» برای این بازی در دسترس است که جزییات مرتبط با آن را می توانید در این پست مطالعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی