ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی World of Warcraft با تمام بسته های الحاقیش رایگان شد

روز گذشته کمپانی بلیزارد رسماً اعلام کرد که بازی World of Warcraft به همراه تمام محتویاتش به طور رایگان قابل دریافت خواهد بود و بنابراین کاربرانی که قصد تجربه این عنوان را دارند، تنها ملزم ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۸ تیر ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۵

روز گذشته کمپانی بلیزارد رسماً اعلام کرد که بازی World of Warcraft به همراه تمام محتویاتش به طور رایگان قابل دریافت خواهد بود و بنابراین کاربرانی که قصد تجربه این عنوان را دارند، تنها ملزم به پرداخت حق اشتراک ماهیانه آن با قیمت 14.99 دلار هستند.

به همین جهت، تمام کاربرانی که پیش از این این عنوان را خریداری کرده بودند، به کامل ترین نسخه از بازی به روزرسانی خواهند شد. البته بسته الحاقی جدید بازی که Battle of Azeroth نام دارد همچنان پولی مانده و برای دریافت آن در تاریخ 23 مرداد باید قیمت 50 دلاری آن را بپردازید.

14 سالی از عرضه World of Warcraft می گذرد و طی این مدت 6 بسته الحاقی برای این عنوان عرضه شده است. در ضمان عرضه World of Warcraft کاربران و منتقدان زیادی از آن استقبال کردند و این عنوان موفق به دریافت جوایز زیاد و حتی ثبت نام خود در رکوردهای گینس شد.

بازی World of Warcraft
بازی های بلیزارد به داشتن صحنه های سینمایی فوق العاده و تصاویر هنری جذاب، مشهور هستند.

از فرنچایز وارکرفت جدا از این بازی، سه گانه Warcraft در سبک استراتژی و بازی کارتی Hearthstone عرضه شده است. لازم به ذکر است که فرنچایز DOTA نیز به عنوان یک ماد از بازی وارکرفت 3 عرضه شد.

در ضمن از مجموعه وارکرفت فیلمی به همین نام عرضه شده که با وجود دریافت نقدهای ضعیف و متوسط و عملکرد بد در آمریکا شمالی و اروپا، به علت محبوبیت بازی World of Warcraft در بین کاربران آسیای شرقی، به سوددهی قابل قبولی دست پیدا کرد.

همانطور که احتمالاً می دانید، بلیزارد به عرضه دیرهنگام نسخه جدید فرنچایزهای محبوب خود معروف است و با توجه به موفقیت های اخیر Overwatch بعید به نظر می رسد که در آینده ای نزدیک نسخه جدیدی از این مجموعه معرفی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی