ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

همکاری اینستاگرام و Shazam در اضافه کردن ویژگی جدید به استوری‌ها

اینستاگرام و Shazam به تازگی اعلام کردند که با همکاری هم به دنبال ایجاد امکانی هستند که کاربران بتوانند از Shazam در استوری‌هایشان استفاده کنند. به طور حتم برای استفاده از این ویژگی باید هردو ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۱۱ آبان ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

اینستاگرام و Shazam به تازگی اعلام کردند که با همکاری هم به دنبال ایجاد امکانی هستند که کاربران بتوانند از Shazam در استوری‌هایشان استفاده کنند. به طور حتم برای استفاده از این ویژگی باید هردو اپلیکیشن را روی گوشی خود نصب شده داشته باشید. البته همه به راحتی قادر به دستیابی به ویژگی‌های جدید نخواهند بود.

این دو شرکت اعلام کردند که گزینه‌ی اشتراک گذاری Shazam‌ها در استوری اینستاگرام برای کاربران iOS از روز گذشته در دسترس قرار گرفته است در حالی که کاربران اندروید باید کمی بیشتر منتظر بمانند.

در واقع هیچ زمانی برای عرضه‌ی این ویژگی برای کاربران اندروید اعلام نشده و صرفا از واژه‌ی «به زودی» برای این پلتفرم استفاده شده است.

برای بهره‌مندی از این ویژگی در iOS کافیست اپلیکیشن Shazam را باز کنید و سپس آهنگی که به دنبالش هستید را بیابید. سپس شاهد گزینه‌ای جدید خواهید بود که به وسیله‌ی آن می‌توانید یافته‌های خود را در استوری اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

همه‌ی دنبال کننده‌های شما می‌توانند این استوری را مشاهده کنند و با زدن دکمه‌ی More on Shazam اپلیکیشن مربوطه را در گوشی خود باز کنند. انتظار می‌رود که کاربرد این گزینه در اندروید هم یکسان باشد.

لازم به ذکر است که اپلیکیشن Shazam یک سرویس پخش موسیقی به شمار می‌رود که از اصلی ترین ویژگی‌های آن امکان گوش دادن به موسیقی و ارائه‌ی اطلاعات آن موزیک است. همچنین به تازگی شرکت اپل موفق شده امتیاز این اپلیکیشن را خریداری نماید.

همچنین اگر علاقمند هستید استوری‌های به اشتراک گذاشته شده‌تان را طولانی تر کنید، حتما این مطلب دیجیاتو را مطالعه بفرمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی