ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کالبدشکافی هواوی میت 20 پرو از کیفیت ساخت بالا و متریال مرغوب خبر می‌دهد

کمپانی هواوی پس از معرفی پرچمدار جدید خود «میت 20 پرو» در لندن، هفته گذشته عرضه آن در بازار چین را آغاز کرد و طبق گزارشات، محصول مورد بحث به طرز محسوسی نسبت به نسخه ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۱ آبان ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

کمپانی هواوی پس از معرفی پرچمدار جدید خود «میت 20 پرو» در لندن، هفته گذشته عرضه آن در بازار چین را آغاز کرد و طبق گزارشات، محصول مورد بحث به طرز محسوسی نسبت به نسخه قبلی (میت 10 پرو) بهبود یافته است.

حالا وبسایت چینی ZOL به سراغ دستپخت جدید هواوی رفته تا با کالبدشکافی آن، به امکان تعمیرپذیری و همچنین کیفیت ساخت قطعات میت 20 پرو پی ببرد.

میت 20 پرو

در کالبدشکافی هواوی میت 20 پرو توسط ZOL (که برای اولین بار در دنیا صورت می گیرد)، مشخص شد اجزای سازنده گوشی به شکل پیچیده ای سر هم شده اند، اما در صورت استفاده از ابزار مناسب، جدا کردن آنها از یکدیگر چندان دشوار نخواهد بود.

در صورت استفاده از ابزار مناسب، جدا کردن اجزای میت 20 پرو چندان دشوار نخواهد بود

جالب است بدانید که هواوی میت 20 پرو نخستین تلفنی است که به صورت همزمان از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و اسکنر چهره سه بعدی بهره برده و با توجه به گزارش ZOL، قطعات مربوطه را با دقت و ظرافت مناسبی در کنار یکدیگر مونتاژ کرده است.

میت 20 پرو

در تصاویر منتشر شده شاهد نوعی سپر محافظ با بار الکتریکی مثبت هستیم که چیپست کایرین 980، ماژول رم 8 گیگابایتی LPDD4RX 2133 MHz، حافظه 128 گیگابایتی UFS 2.1 و آداپتور وای فای را پوشانده و از آنها در مقابل نفوذ و جذب غبار حفاظت می کند.

میت 20 پرومیت 20 پرو

دوربین سلفی شامل حسگر 24 مگاپیکسلی، سنسور فروسرخ و سایر متعلقات تشخیص نور محیط و نزدیکی اجسام نیز در یک ماژول قرار داشته و با هم از مادربورد جدا می شوند. دوربین سه گانه اصلی هم با حسگرهای 40، 20 و 8 مگاپیکسلی مجهز به لرزشگیر اپتیکال و دیجیتال در یک قطعه جای گرفته که تصاویر مربوطه را در ادامه مشاهده می کنید:

میت 20 پرومیت 20 پرو

در پایان مدار شارژ بی سیم و باتری 4200 میلی آمپری میت 20 پرو را داریم که به گفته ZOL، تمام موارد از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند و محصول جدید هواوی، ارزش پرداخت مبلغ 777 دلاری را خواهد داشت.

گالری تصاویر:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Hami Molmoli
    Hami Molmoli | ۱۴ آبان ۱۳۹۷

    توی بازار اومده؟

  • pishro
    pishro | ۱۲ آبان ۱۳۹۷

    بهترین گوشی سال

مطالب پیشنهادی