ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دانلود بازی Destiny 2
ویجیاتو - بازی

بازی Destiny 2 را رایگان دانلود و بازی کنید

پی سی گیمرها از امروز تا ۲۷ آبان ماه می‌توانند یک نسخه رایگان از بازی آنلاین پرطرفدار Destiny 2 را دریافت کنند. این پیشنهاد که دو هفته دیگر به پایان می‌رسد از طریق برنامه Battle.net ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۲ آبان ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۵

پی سی گیمرها از امروز تا ۲۷ آبان ماه می‌توانند یک نسخه رایگان از بازی آنلاین پرطرفدار Destiny 2 را دریافت کنند. این پیشنهاد که دو هفته دیگر به پایان می‌رسد از طریق برنامه Battle.net قابل دریافت بوده و هر کاربر با ساخت یک اکانت می‌تواند این نسخه رایگان را دریافت کند.

برای دریافت این بازی ابتدا باید در وبسایت بلیزارد یک حساب کاربری بسازید و سپس کلاینت Battle.net را دانلود کنید. پس از دانلود و ورود به حساب کاربری، باید قسمت هدایا را باز کنید و هدیه‌ای که برای شما قرار داده شده را بپذیرید.

دانلود بازی Destiny 2

سپس برای دانلود بازی Destiny 2 نیز می‌توانید روی دکمه Install کلیک و مراحل نصب را یکی پس از دیگری طی کنید. پس از فشردن دکمه Claim، این بازی برای همیشه متعلق به شما خواهد ماند و پس گرفته نمی‌شود اما برای این کار فقط تا ۱۸ نوامبر یا ۲۷ آبان فرصت دارید.

این بازی که سال گذشته موفق به دریافت میانگین نمرات ۸۵ از سوی منتقدان شده بود تمام ماه سپتامبر نیز برای کاربران پلی‌استیشن پلاس رایگان بود. دو بسته Curse of Osiris و Warmind نیز حالا درون بسته Forsaken قرار دارند و برای دسترسی به تمام محتویات قابل دانلود (DLC) بازی باید این مجموعه را به قیمت ۶۰ دلار خریداری کنید.

اخیرا اخباری مبنی بر شروع ساخت Destiny 3 نیز به گوش می‌رسد و با توجه به موفقیت نسخه اول و دوم و نقشه طولانی مدت شرکت اکتیویژن و استودیو بازی‌سازی بانجی برای این سری بازی، ادامه ترفندها برای جذب مخاطبین بیشتر به این سری بازی کاملا منطقی و هوشمندانه به نظر می‌رسد.

بلیزکان ۲۰۱۸ دقایقی پیش کار خود را آغاز کرده و اخبار متنوعی از محصولات شرکت بلیزارد طی روزهای آتی شنیده خواهد شد که احتمالا مهم‌ترین آن‌ها تایید ساخت نسخه سوم بازی Warcraft است که سال آینده میلادی برای پلتفرم پی سی عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • alireza_heidari
    alireza_heidari | ۱۴ آبان ۱۳۹۷

    من اکانت جدید ساختم بعد برای فعال سازی sms protect شماره ایران را قبول نمیکنه؟ چیکار کنم؟

  • alireza_heidari
    alireza_heidari | ۱۴ آبان ۱۳۹۷

    سلام

مطالب پیشنهادی