ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

GL10CS
تکنولوژی

معرفی پی‌سی گیمینگ GL10CS توسط ایسوس؛ کامپکت و مقرون‌به‌صرفه

خرید پی‌سی های گیمینگ برای اغلب کاربران ایرانی بیشتر به یک آرزو شباهت دارد و آنچنان که باید و شاید برای خریداران خارجی نیز ارزان تمام نمی شود اما ایسوس با معرفی یک پی سی ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۲ آبان ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

خرید پی‌سی های گیمینگ برای اغلب کاربران ایرانی بیشتر به یک آرزو شباهت دارد و آنچنان که باید و شاید برای خریداران خارجی نیز ارزان تمام نمی شود اما ایسوس با معرفی یک پی سی کامپکت گام دیگری برای دسترسی بیشتر کاربران به این سیستم ها برداشته است.

در حال حاضر قطعات مختلفی مانند کارت گرافیک ۱۹۰ دلاری انویدیا جی فورس GTX 1050 در بازار کامپیوتر عرضه شده که با سرهم کردن آنها می توان یک سیستم گیمینگ با قیمت دلاری منطقی را توسعه داد اما همه کاربران از چگونگی اسمبل و سازگاری قطعات با هم اطلاع ندارند و به همین خاطر ترجیح می دهند یک سیستم آماده را تهیه کنند.

با این حال بسیاری از این سیستم ها با نیازهای گیمرها یا فعالان حوزه گرافیک و رندر سازگاری ندارد و حالا ایسوس با معرفی پی سی گیمینگ ROG Strix GL10CS در پیکربندی های متنوع به دنبال برآورده کردن نیازها در همه سطوح است.GL10CSقوی ترین پیکربندی این سیستم شامل کارت گرافیک ۶ گیگابایتی انویدیا جی فورس GTX 1060، پردازنده شش هسته ای سری هشتم اینتل Core i7 8700، تا ۳۲ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی NVMe SSD یا یک ترابایت HDD است. در صورت پرداخت هزینه بیشتر می توان حافظه اینتل آپتین را هم به کار گرفت تا زمان لود و کاهش یافته و پاسخگویی سیستم بهتر شود. اگرچه کارت گرافیک ۶ گیگابایتی بهترین گزینه برای سیستم گیم به شمار نمی رود، ولی کاهش قیمت بهای خاص خود را دارد.

دیگر پیکربندی های کارت گرافیک GL10CS شامل یکی از گزینه های ۳ گیگابایتی انویدیا جی فورس GTX 1060 یا ۲ گیگابایتی GTX 1050 و GT 1030 خواهد بود. این پردازشگرهای گرافیکی در کنار یکی از پردازنده های نسل هشتم Core i7 8400 یا  Core i5-8400، هشت گیگابایت رم و ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD قرار خواهند گرفت.

از دیگر ویژگی های GL10CS باید به پورت های USB 2.0 و USB 3.1، وای فای، درگاه های صوتی، GbE LAN و خروجی HDMI اشاره کرد. ابعاد دستگاه نیز برابر ۴۳ در ۴۲.۸ در ۱۸ سانتی بوده و وزن آن از ۱۲.۲ کیلوگرم فراتر نمی رود.

این کامپیوتر گیمینگ در سه ماهه پایانی سال جاری به بازار عرضه می شود و ایسوس علیرغم اعلام قیمت نهایی، از مقرون به صرفه بودن آن خبر داده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی