ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کلاژسازهای برتر
تکنولوژی

با بهترین اپ‌های ساخت کلاژ دیجیتالی آشنا شوید

بی‌شک بهترین راه برای به نمایش گذاشتن چند تصویر در کنار هم، ساخت کلاژ از آن‌هاست. برای این کار ابزار و ادوات مختلفی هم وجود دارد اما با این اپ‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنم ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۱۴ آبان ۱۳۹۷ | ۲۰:۰۰

بی‌شک بهترین راه برای به نمایش گذاشتن چند تصویر در کنار هم، ساخت کلاژ از آن‌هاست. برای این کار ابزار و ادوات مختلفی هم وجود دارد اما با این اپ‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنم قطعا می‌توانید این پروسه را خیلی راحت‌تر و به صورت کاملا خودکار انجام دهید.

Google Photos

کلاژسازهای برتر

برای شروع به سراغ Google Photos می‌رویم که احتمالا با آن تا حدودی آشنا هستید. این سرویس آپلود عکس کاربردی جدای از تمام ویژگی‌های خوبی که دارد، یک کلاژ ساز عالی و با کیفیت نیز هست. برای ساخت یک کلاژ با استفاده از Google Photos تقریبا نیاز به انجام کار خاصی نیست و بیشتر این فرآیند به صورت خودکار انجام خواهد شد.

نسخه اندوید | نسخه iOS | نسخه تحت وب

Pic Collage

کلاژسازهای برتر

نمی‌شود از ساخت و طراحی کلاژ صحبت کرد و اسمی از Pic Collage نبرد. این ابزار کاربردی بیش از صد قالب، پس‌زمینه و استیکر برای ساخت کلاژ در اختیارتان قرار می‌دهد که می‌توانید بسته به سلیقه خود از آن‌ها استفاده کنید. Pic Collage رابط کاربری ساده و قابل فهمی هم دارد که کار کردن با آن را نیز ساده‌تر می‌کند. علاوه بر این، Pic Collage به شما اجازه می‌دهد که بدون استفاده از قالب‌های آماده و به صورت کاملا آزاد به ساخت کلاژ بپردازید و ترکیب‌های جدیدی خلق کنید. تنها نقطه ضعف Pic Collage این است که نسخه رایگان آن روی تصاویر واترمارک می‌گذارد و کاربر را مجبور می‌کند برای از بین بردن آن به هزینه ۲ دلاری تن دهد.

نسخه ویندوز| نسخه اندروید | نسخه iOS

Fotor

کلاژسازهای برتر

Fotor collage maker یک اپ تحت وب رایگان است که با آن می‌شود به بیش از صد قالب متنوع برای ساخت کلاژهای جذاب دست پیدا کرد. جالب‌تر اینکه با خرید نسخه پریمیوم Fotor collage maker می‌توانید به تعداد بیشتری قالب آماده نیز دست پیدا کنید و کلاژهای متفاوت‌تری بسازید.

FotoJet

کلاژسازهای برتر

FotoJet نیز ابزار آنلاین دیگری است که با آن می‌توانید تنها با چند کلیک ساده کلاژهای زیبا و در عین حال پیچیده بسازید. همانند باقی اپ‌‌های این لیست FotoJet نیز دارای صدها قالب متفاوت و جذاب است که با هر یک از آن‌ها می‌شود کلاژهای منحصر به فرد و زیبا ساخت. علاوه بر این، با خرید نسخه پریمیوم این ابزار می‌توان به تعداد بیشتری قالب آماده نیز دست پیدا کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی