ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نپال
ویجیاتو - بازی

پابجی به زودی برای پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد

طبق گزارشات موثقی که طی ساعت‌های اخیر منتشر شده پابجی اوایل زمستان برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. این بازی پیش از این و طی یک سال گذشته جدا از پی سی تنها برای ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۶ آبان ۱۳۹۷ | ۱۹:۴۵

طبق گزارشات موثقی که طی ساعت‌های اخیر منتشر شده پابجی اوایل زمستان برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. این بازی پیش از این و طی یک سال گذشته جدا از پی سی تنها برای کنسول ایکس باکس وان عرضه شده بود.

البته عرضه پابجی برای پلی استیشن 4 سوپرایز مهمی محسوب نمی‌شود زیرا این نسخه از بازی پیش از این هم در سازمان رده‌بندی سنی بازی‌های کشور کره‌ جنوبی لیست شده بود. شایعات مربوط به این اتفاق زمانی قوت گرفتند که بعضی از کاربران توانسته بودند عکس کاور پابجی را در دیتابیس سرورهای پلی استیشن 4 پیدا کنند.

چانگ هان کیم، مدیرعامل PUBG Corp نیز پیش از این گفته بود که آن‌ها در حال شناخت سایر پلتفرم‌ها هستند و بعد از رسیدن به سطح خاصی از کیفیت روی ایکس باکس وان، حتما سراغ دیگر کنسول‌ها نیز خواهند رفت. او همچنین نسبت به ورود این بازی به حوزه‌های هنری دیگری مثل سینما، سریال تلویزیونی و انیمیشن ابراز امیدواری کرده بود.

پابجی

البته عرضه پابجی برای پلی استیشن 4 تنها خبر مهم در رابطه با این بازی محبوب بتل رویال نیست. شما در حال حاضر می‌توانید این عنوان را همراه با شبیه ‌ساز فوتبال کونامی یعنی PES 2019 را به صورت رایگان روی ایکس باکس لایو دریافت کنید. همچنین پابجی میزبان یک رویداد جدید با تم فیلم Suicide Squad خواهد و باید منتظر عرضه پوسته شخصیت‌هایی همچون هارلی کویین و جوکر در این عنوان باشیم.

طی ماه‌های اخیر، پابجی با کاهش مخاطب شدیدی روبرو بوده است. بسیاری عرضه موفق کال‌ او دیوتی جدید و بخش بتل رویال آن یعنی بلک ‌اوت را دلیل اصلی رخ دادن این اتفاق می‌دانند. همچنین هنوز هم بسیاری از مشکلات و باگ‌های عجیب و غریب این عنوان از زمان انتشار تا امروز باقی مانده اند و بسیاری از کاربران از وجود تعداد زیادی بازیکن متقلب در این عنوان شاکی هستند.

درجا زدن‌های پابجی در نهایت باعث شد تا دیگر بازی شاخص سبک بتل رویال یعنی فورتنایت بتواند تعداد زیادی کاربر را جذب کرده و به یکی از پدیده‌های سال جاری میلادی تبدیل شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی