ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تبدیل آهنگ های آیتونز به MP3

چگونه آهنگ های آیتونز را به MP3 تبدیل کنیم؟

با نگاه به دنیای گسترده اپلیکیشن‌ها، مبدل‌های صوتی بسیاری پیدا می‌کنید که سعی دارند در ازای بیرون کشیدن ۲۰ دلار ناقابل از جیبتان، آهنگ‌های آیتونز شما را به MP3 تبدیل کنند. اما این کاریست که ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۱۹ آبان ۱۳۹۷ | ۲۰:۰۰

با نگاه به دنیای گسترده اپلیکیشن‌ها، مبدل‌های صوتی بسیاری پیدا می‌کنید که سعی دارند در ازای بیرون کشیدن ۲۰ دلار ناقابل از جیبتان، آهنگ‌های آیتونز شما را به MP3 تبدیل کنند.

اما این کاریست که خودتان به صورت رایگان هم می‌توانید انجام دهید و اصلا نیازی به پرداخت چنین هزینه گزافی نیست. در ادامه نحوه تبدیل آهنگ های آیتونز به MP3 را به طور کامل توضیح می‌دهیم. پس با دیجیاتو همراه باشید.

برای شروع آیتونز را باز کنید و به سراغ Preferences بروید. سپس وارد تب General شوید و روی کلید Import Settings کلیک کنید.

تبدیل آهنگ های آیتونز به MP3

در پنجره Import Settings به شما اجازه داده می‌شود که فرمت تمام آهنگ‌های اضافه شده به آیتونز را تغییر دهید. خوشبختانه گزینه‌های زیادی هم پیش رویتان هست اما بهتر است که برای ادامه کار به سراغ MP3 بروید.

تبدیل آهنگ های آیتونز به MP3

به طور پیش فرض آیتونز حین تغییر فرمت، بیت ریت پایینی برای آهنگ‌ها در نظر می‌گیرد اما می‌توان این رویه را برهم زد و همانند چیزی که در تصویر زیر می‌بینید بیت ریت آهنگ‌ها را ارتقا داد.

تبدیل آهنگ های آیتونز به MP3

با ارتقا سطح بیت ریت به تبع کیفیت فایل‌های صوتی نیز بالا می‌رود. پس بهتر است برای فرمت MP3 از بیت ریت 320kbps استفاده کنید تا فایل نهایی از کیفیت بالایی برخوردار شود.

به هر حال زمانی که فرآیند تغییر فرمت آهنگ‌ها به پایان رسید باید از ابزار Create a Copy استفاده کنید تا یک نسخه دیگر از آهنگ‌هایی که تغییر فرمت داده‌اند ایجاد شود. برای دست پیدا کردن به این ابزار باید مسیر File > Create MP3 Version را طی کنید.

تبدیل آهنگ های آیتونز به MP3

همانطور که گفتم با این کار یک نسخه دیگر اما با فرمتی متفاوت از آهنگ مورد نظرتان ساخته می‌شود که می‌توانید با یک راست کلیک روی آن و انتخاب گزینه Show in Finder، به فایل MP3 آهنگی که دنبالش بودید دست پیدا کنید.

تبدیل آهنگ های آیتونز به MP3

البته اگر خیلی حوصله انجام این مراحل نه چندان پیچیده را هم ندارید می‌توانید با دانلود اپ XLD کل این مسیر را دور بزنید و سریع‌تر به چیزی که می‌خواهید برسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • SHAHAB_MSD
    SHAHAB_MSD | ۲۰ آبان ۱۳۹۷

    این راهکار رو برای اسپاتیفای بذارید!

    • rahbari
      rahbari | ۲۰ آبان ۱۳۹۷

      برای اسپاتیفای از برنامه Sidify استفاده بکنید.

مطالب پیشنهادی